Sagen er at jeg på nuværende tidspunkt er sygemeldt efter at have fået konstateret at vores kommende baby desværre ikke var i live længere, jeg fik i den forbindelse en medicinsk abort for 6 dage siden, lægen sendte en sygemelding til min kommune, hvor han skrev at jeg var sygemeldt fra dd, og en månede frem, han skrev ikke direkte hvad det omhandlede, idet han oplyste mig at de ikke havde krav på disse detaljer, nu er jeg så blevet kontaktet af min sagsbehandler at hun skal have dokumentation, læs kopi! fra min journal på hvorfor jeg er sygemeldt, alle jeg har talt med siger hun ikke har krav på disse oplysninger, og det samme sagde lægen, nu har jeg så modtaget et brev i e-boks om at jeg ikke vil få penge til D. 1 pga jeg ike har indleveret dokumentation på min sygemelding.. hun har i en mail erkendt hun ikke havde krav på at få disse oplysninger fra min læge, men ville have mig til at gå ind på sundhed.dk? Tror jeg det var, og printe dokumentation ud fra min journal..
Jeg beklager simpelthen hvis det er blevet langt og rodet, men jeg er SÅ frustreret, hvad fanden gør man? 
Kan hun virkelig forlange så personfølsomme oplysninger?
Anmeld
Citér