Bekymret for min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2015

bla89

Anonym skriver:

Hej jeg har et alvorligt spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med min kæreste drikker ofte en enkelt øl om dagen hvilket er okay men mig han drikker den først når vores søn sover så efter kl18 ca. Men i weekenderne har han en ide om han skal køre rund til kammerater fra kl 9 om formiddagen til 16 om aftenen og han får self af hvad jeg "hved" kun et par om dagen men jeg hved det mere ende det han drikker nok 7-8 stykker men han køre jo bil og han spurgt om han ik godt vil stoppe med det mere han ik rager mig og jeg hved også at han kan finde på at drikke imens han køre 1-2 imens og har også spurgt om vi så ikke kunne aftale at øl i hverdagen gjorde vi ik her hjemme men han godt måtte i weekenden og der til siger han hvis han ik må få en øl om dagen er livet ik hver at leve  drikke han for meget eller er det bare mig og hvis han gør hvad skal jeg så gøre

Min mening er at din kæreste har et seriøst problem hvis han har BEHOV for at drikke 1 øl HVER dag! 

og drikke flere hver weekend og ikke prioritere hans familie mere end det du giver udtryk for..

Sorry to say, men i mine øjne er han ikke en god far. netop fordi at han har nogle helt andre behov og det er underligt i mine øjne at et barn skal se sin far drikke en øl hver dag for at koble af.

Hvis det var min mand havde han fået valgtet imellem familie eller fritid/øl..

Det er efter min mening et "misbrug" og en kan/bliver hurtigt til 2 i svære tider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2015

Abracadabra

Anonym skriver:

Vores søn er 11måneder han var ikke planlagt og min kæreste gik faktisk fra mig men kom tilbage dag han havde bestemt sig for at ville være far så det kom lidt pludselig men han viste jeg inderligt ønskede mig et barn og ikke var på p-piller så hvis han ikke beskyttede sig som han ik gjorde var chancen der

Og du fortæller derudover, at I taler om en lillebror/lillesøster? 

Jeg synes bestemt ikke, at det lyder som et hyggeligt familieliv - især ikke, fordi du er bange for at gøre ham vred, når I skal tale om problemer. 

Hvad med at starte på nogle p-piller, så du i hvert fald ikke øger stressniveauet lige nu? Og overvej, hvordan jeres liv skal fungere med daginstitution mm. Du er vel nærmest solo-forælder? Hvad med dit arbejde? 

Anmeld

2. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Men vi har faktisk haft snakket om en nr 2 allerede

Hvorfor snakker I om nr 2 når han ikke har tid til den første?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.