Anonym skriver:
Hej jeg har et alvorligt spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med min kæreste drikker ofte en enkelt øl om dagen hvilket er okay men mig han drikker den først når vores søn sover så efter kl18 ca. Men i weekenderne har han en ide om han skal køre rund til kammerater fra kl 9 om formiddagen til 16 om aftenen og han får self af hvad jeg "hved" kun et par om dagen men jeg hved det mere ende det han drikker nok 7-8 stykker men han køre jo bil og han spurgt om han ik godt vil stoppe med det mere han ik rager mig og jeg hved også at han kan finde på at drikke imens han køre 1-2 imens og har også spurgt om vi så ikke kunne aftale at øl i hverdagen gjorde vi ik her hjemme men han godt måtte i weekenden og der til siger han hvis han ik må få en øl om dagen er livet ik hver at leve
drikke han for meget eller er det bare mig
og hvis han gør hvad skal jeg så gøre
Min mening er at din kæreste har et seriøst problem hvis han har BEHOV for at drikke 1 øl HVER dag!
og drikke flere hver weekend og ikke prioritere hans familie mere end det du giver udtryk for..
Sorry to say, men i mine øjne er han ikke en god far. netop fordi at han har nogle helt andre behov og det er underligt i mine øjne at et barn skal se sin far drikke en øl hver dag for at koble af.
Hvis det var min mand havde han fået valgtet imellem familie eller fritid/øl..
Det er efter min mening et "misbrug" og en kan/bliver hurtigt til 2 i svære tider
Anmeld