Pletblødning = SA??? Help!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg har nu været ved lægen og fået taget blodprøve. Jeg bløder en lille-bitte smule her til morgen, dråbe for dråbe-agtigt, men har slet ikke blødt i nat. Lægen sagde at det var HELT normalt og der var stor chance for at jeg fik lov at beholde grynet. Vi får så taget blodprøve igen torsdag så de kan se om niveauet af graviditetshormon er steget eller faldet... Med mindre jeg begynder at styrtbløde - så giver svaret jo sig selv...

Men kvalmen er overvældende!!! Får opkast-lignende mavekramper mindst en gang i timen - seabands min r..   Så graviditetssymptomerne er der ihvertfald for fuld hammer...

Men hvis I har flere gode råd eller historier så kom endelig med dem Og igen - tak for svarene, piger    Jeg regner med at springe ud snart med navns nævnelse

Så er alt jo godt...
Lige bortset fra kvalmen/opkast lignende du har...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

sbs78

Godt at hører, at det går bedre

Anmeld

31. august 2009

Halbschön

Anonym skriver:

Hov- har lige taget 2 iprener...   Det stopper jeg med så. Hvad med kodimagnyler - ikke noget der, vel?

Hold dig til smertestillende der indeholder indholdsstoffet paracetamol.. det er panodil, pamol og pinex..... dem må man tage under hele graviditeten... (selvfølgelig med omtanke)

held og lykke med det hele

Anmeld

1. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tak søde piger! Det går meget bedre - min uro har lagt sig og jeg har lavet en aftale med grynes om at den bliver derinde, så nu har vi fået lidt mere ro på.. Og har tilmed opdaget at syltet ingefær tager kvalmen omgående - yeah, jeg har fået mit liv tilbage og kan begynde at glæde mig igen   Har været ude med svigermor i dag og købe det første babytøj og strømper i str. 50 i neutrale farver

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Tak søde piger! Det går meget bedre - min uro har lagt sig og jeg har lavet en aftale med grynes om at den bliver derinde, så nu har vi fået lidt mere ro på.. Og har tilmed opdaget at syltet ingefær tager kvalmen omgående - yeah, jeg har fået mit liv tilbage og kan begynde at glæde mig igen   Har været ude med svigermor i dag og købe det første babytøj og strømper i str. 50 i neutrale farver

Det kan ikke blive bedre....

Anmeld

1. september 2009

Moderator

Anonym skriver:

Der skal selvfølgelig stå Grynet - ikke grynes

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Der skal selvfølgelig stå Grynet - ikke grynes

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Opatering: Har været hos lægen og niveauet af graviditetshormon fra blodprøven i mandags er skyhøjt - ved ikke-gravide er den på ca. 5000 og mit niveau var på 30.200   Så  morgen eller mandag får vi svar på om niveauet er steget eller faldet siden i mandags. Har fået stikpiller mod kvalmen som jeg virkelig håber vil virke da jeg er helt slået ud af kvalme...  Og så er min foreløbige termin sat til 15.maj

Anmeld

3. september 2009

Mira0911

Opatering: Har været hos lægen og niveauet af graviditetshormon fra blodprøven i mandags er skyhøjt - ved ikke-gravide er den på ca. 5000 og mit niveau var på 30.200   Så  morgen eller mandag får vi svar på om niveauet er steget eller faldet siden i mandags. Har fået stikpiller mod kvalmen som jeg virkelig håber vil virke da jeg er helt slået ud af kvalme...  Og så er min foreløbige termin sat til 15.maj

Jeg forstod at du havde SA?

Anmeld

3. september 2009

Maise

godt at høre at den bliver derinde. Jeg har også  pletbødt on and off. og er nu i uge 22. Angående smertestillende. er det bedwst at holde sig til præp. der indeholder parecetamol. Hold dig fra ipren og kodymagnyl da de indeholder stoffet acetylsalisylsyre, som er blodfortyndende og derfor farligt at tage når man er gravid i forhold til blødning/abort risikoen. Ønsker dig det bedste. Mvh Mai

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.