Pletblødning = SA??? Help!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.434 visninger
61 svar
0 synes godt om
30. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Søde piger, hjælp mig.

Jeg har for ganske nyligt testet positiv (har dog ikke nået til lægen og få bekræftet endnu hvilket jeg skal i næste uge) og er ifølge OB-hjulene på nettet 4+1 henne, har kvalme og det hele - men nu er jeg begyndt at pletbløde og mit spørgsmål lyder: Hvor mange af jer pletblødte under graviditeten uden at det havde betydning for fosterets velbefindende? Jeg har tidligere haft en enkelt SA, skal det siges og er selvfølgelig meganervøs for om det er det der sker igen..

Kh
Frk. smadder-nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Søde piger, hjælp mig.

Jeg har for ganske nyligt testet positiv (har dog ikke nået til lægen og få bekræftet endnu hvilket jeg skal i næste uge) og er ifølge OB-hjulene på nettet 4+1 henne, har kvalme og det hele - men nu er jeg begyndt at pletbløde og mit spørgsmål lyder: Hvor mange af jer pletblødte under graviditeten uden at det havde betydning for fosterets velbefindende? Jeg har tidligere haft en enkelt SA, skal det siges og er selvfølgelig meganervøs for om det er det der sker igen..

Kh
Frk. smadder-nervøs

puha det må vi da ikke håbe at det er... jeg har ikke blødt under mine graviditeter, men kender nogen som har... mener blødet skal være brunt, det må nemlig ikke være frisk blod... er det, det??
håber du får lov at beholde det lille spir..
knus fra karina 16+5

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Det er friskt blod, har haft det brune snask gennem det meste af måneden, dvs også før ÆL - men det er lyserødt, dvs ikke "rigtigt tykt" blod...

Anmeld

30. august 2009

Diana...

Anonym skriver:

Det er friskt blod, har haft det brune snask gennem det meste af måneden, dvs også før ÆL - men det er lyserødt, dvs ikke "rigtigt tykt" blod...

Jeg synes at for en sikkerhed skyld at du skal ringe til vagtlægen Så du på den sikre side hellere ringe en gang for meget end for lidt og det lang tid at gå og tænke over det til du skal til lægen. 

Klem

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Diana... skriver:

Jeg synes at for en sikkerhed skyld at du skal ringe til vagtlægen Så du på den sikre side hellere ringe en gang for meget end for lidt og det lang tid at gå og tænke over det til du skal til lægen. 

Klem

enig

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Tak for jeres svar
Vi har nu været ved vagtlægen efter at de i telefonen sagde at vi skulle komme derop og se lægen - som viste sig at være en temmelig arrogant skid... Hans kommentar til sagen var "hvad havde du så tænkt dig at JEG skulle gøre ved DET?"    Hvis det er en SA så finder vi jo ud af det før eller siden og så var der jo alligevel ikke noget han kunne gøre...

Enden på det blev at han tog en graviditetstest på mig som var positiv og så gik vi hjem igen. Jeg bløder stadig en meget lille smule, har ondt i hovedet og kvalme (trods sea-bands). Så kryds fingre for mig damer!

Anmeld

30. august 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Tak for jeres svar
Vi har nu været ved vagtlægen efter at de i telefonen sagde at vi skulle komme derop og se lægen - som viste sig at være en temmelig arrogant skid... Hans kommentar til sagen var "hvad havde du så tænkt dig at JEG skulle gøre ved DET?"    Hvis det er en SA så finder vi jo ud af det før eller siden og så var der jo alligevel ikke noget han kunne gøre...

Enden på det blev at han tog en graviditetstest på mig som var positiv og så gik vi hjem igen. Jeg bløder stadig en meget lille smule, har ondt i hovedet og kvalme (trods sea-bands). Så kryds fingre for mig damer!

Hvad er han da for en idiot.... Har selv prøvet det... Ikke lige med graviditet...

Virker Sea bands på dig?

virkede ikke på mig da jeg brugte dem...

Anmeld

30. august 2009

Diana...

HOLD K... en nar. Jeg  ALT hvad der kan   

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Nu har jeg kune haft dem på nogle timer og har sovet gennem de fleste af dem - men ingen kvalme lige nu - bare hovedpine... Man må vel godt tage panodil Zapp?

Anmeld

30. august 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Nu har jeg kune haft dem på nogle timer og har sovet gennem de fleste af dem - men ingen kvalme lige nu - bare hovedpine... Man må vel godt tage panodil Zapp?

Okey....
Da jeg var gravid, blev jeg anbefalet at tage pamol når jeg havde hovedpine...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.