Anonym skriver:
Fordi de alligevel først kan se om der er liv derinde efter 6.uge og jeg er kun i 4.... Ellers havde vi været deroppe for længst... Så vi må bare vente og se og så blive chekket ved lægen snarest... Det er fandme træls... 
Nogen som har oplevet at bløde rigtigt selvom de var gravide hvor det IKKE førte til SA?? Anyone??
I øvrigt får man jo af vide ved jordemoderen, at indtil uge 20 ringer man til lægen, og efter uge 20 ringer man til fødegangen - det gør man i hvert fald på Hvidovre.
Du er MEGET nygravid - jeg ved godt at det sikkert ikke betyder mindre for dig af den grund - men når du bløder SÅ tidligt, så er det ikke en sag for hverken vagtlæge eller fødegang. Der er ikke andet at gøre end at væbne dig med tålmodighed, og se hvad det fører til...
Mht dit sidste spørgsmål - tror at ca 20% af alle gravide oplever blødninger under graviditeten. Jeg selv havde en småblødning i denne graviditet da jeg var 4+nogle dage. Det stoppede igen, og jeg gjorde ikke noget ved det. Men er siden blevet scannet i uge 10 og 12, og der er en fin levende baby i maven.
Lise 12+lidt
Anmeld