Pletblødning = SA??? Help!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Nå - nu har jeg blødt hvad der svarer til en lille te-ske friskt blod, og så er det stoppet igen / blevet til en lille smule brunt snask - så jeg tror det er en SA på vej...   Pokkers osse!!!!!! Ikke igen nu!!!!!

det håber jeg ikke det er, lad os håbe det er falsk alarm..
jeg krydser alt hva jeg kan
hvordan går det nu..??? tænker på dig... har selv haft en sa..  men er så heldig at vente mig igen nu.. håber i får lov at beholde den lille bebs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Lise

Anonym skriver:

Fordi de alligevel først kan se om der er liv derinde efter 6.uge og jeg er kun i 4.... Ellers havde vi været deroppe for længst... Så vi må bare vente og se og så blive chekket ved lægen snarest... Det er fandme træls...

Nogen som har oplevet at bløde rigtigt selvom de var gravide hvor det IKKE førte til SA?? Anyone??

I øvrigt får man jo af vide ved jordemoderen, at indtil uge 20 ringer man til lægen, og efter uge 20 ringer man til fødegangen - det gør man i hvert fald på Hvidovre.

Du er MEGET nygravid - jeg ved godt at det sikkert ikke betyder mindre for dig af den grund - men når du bløder SÅ tidligt, så er det ikke en sag for hverken vagtlæge eller fødegang. Der er ikke andet at gøre end at væbne dig med tålmodighed, og se hvad det fører til...  

Mht dit sidste spørgsmål - tror at ca 20% af alle gravide oplever blødninger under graviditeten. Jeg selv havde en småblødning i denne graviditet da jeg var 4+nogle dage. Det stoppede igen, og jeg gjorde ikke noget ved det. Men er siden blevet scannet i uge 10 og 12, og der er en fin levende baby i maven.

Lise 12+lidt

Anmeld

30. august 2009

Diana...

Anonym skriver:

Fordi de alligevel først kan se om der er liv derinde efter 6.uge og jeg er kun i 4.... Ellers havde vi været deroppe for længst... Så vi må bare vente og se og så blive chekket ved lægen snarest... Det er fandme træls...

Nogen som har oplevet at bløde rigtigt selvom de var gravide hvor det IKKE førte til SA?? Anyone??

Det vidste jeg sgu ikk. EJ ØV OS ALTSÅ. Jeg sidder da og bliver helt ked af det. Håber virkelig at det er ingen ting. øv øv du skal endelig sige til hvis du har brug for at snakke.

KÆMPE KRAM og en MILLION 

Anmeld

30. august 2009

Diana...

Lise skriver:

I øvrigt får man jo af vide ved jordemoderen, at indtil uge 20 ringer man til lægen, og efter uge 20 ringer man til fødegangen - det gør man i hvert fald på Hvidovre.

Du er MEGET nygravid - jeg ved godt at det sikkert ikke betyder mindre for dig af den grund - men når du bløder SÅ tidligt, så er det ikke en sag for hverken vagtlæge eller fødegang. Der er ikke andet at gøre end at væbne dig med tålmodighed, og se hvad det fører til...  

Mht dit sidste spørgsmål - tror at ca 20% af alle gravide oplever blødninger under graviditeten. Jeg selv havde en småblødning i denne graviditet da jeg var 4+nogle dage. Det stoppede igen, og jeg gjorde ikke noget ved det. Men er siden blevet scannet i uge 10 og 12, og der er en fin levende baby i maven.

Lise 12+lidt

Sådan er det ikke i silkeborg heldigvis da. 

Og så de fleste fødegange rigtig søde til at tage folk ind ikke mindst til en snak og beroligelse. 

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana, Lise og Karina:

Tusind millioner tak I dejlige damer!!! Fantastisk rart med både erfaring og omsorg og gode råd    Underligt nok er blødning og mens-smerter stilnet lidt af igen, så jeg HÅBER HÅBER HÅBER det bare var en storm i et glas vand!!!!!

Og hvis ikke så har verdens dejligste mand lovet at stille op til lige så mange forsøg som det skal tage, og desuden rende efter popcorn i 7-11 til mig Lige nu veksler jeg mellem at tude hjælpeløst og være optimistisk og rationel...

Ano (indtil videre) som faktisk føler sig lidt roligere nu...

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Diana... skriver:

Det vidste jeg sgu ikk. EJ ØV OS ALTSÅ. Jeg sidder da og bliver helt ked af det. Håber virkelig at det er ingen ting. øv øv du skal endelig sige til hvis du har brug for at snakke.

KÆMPE KRAM og en MILLION 

Jeg skal nok sige til - det lover jeg. Mange mange tak, sødesen! 

Anmeld

30. august 2009

Lise

Anonym skriver:

Diana, Lise og Karina:

Tusind millioner tak I dejlige damer!!! Fantastisk rart med både erfaring og omsorg og gode råd    Underligt nok er blødning og mens-smerter stilnet lidt af igen, så jeg HÅBER HÅBER HÅBER det bare var en storm i et glas vand!!!!!

Og hvis ikke så har verdens dejligste mand lovet at stille op til lige så mange forsøg som det skal tage, og desuden rende efter popcorn i 7-11 til mig Lige nu veksler jeg mellem at tude hjælpeløst og være optimistisk og rationel...

Ano (indtil videre) som faktisk føler sig lidt roligere nu...

Godt at du føler dig roligere...

Har læst mit eget indlæg igen. Synes jeg lyder lidt grov eller sur eller noget... det vil jeg gerne undskylde, for det har du vel ikke brug for nu. Håber for dig at baby bliver hvor den er, og at den har det fint...

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Ejjj fandme da....

Nu er jeg helt rundt på gulvet. Jeg er så godt som HELT stoppet med at bløde nu (kun en minimal smule brunligt slim...... ) 

Hvad fanden sker der??? Kæresten og jeg sidder og ryster efter den vildeste følelsesmæssige rutchetur!!! Kan man godt bare stoppe med at bløde midt i en SA??

Arrrgh vi vandrer i cirkler og river os i håret....

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Lise skriver:

Godt at du føler dig roligere...

Har læst mit eget indlæg igen. Synes jeg lyder lidt grov eller sur eller noget... det vil jeg gerne undskylde, for det har du vel ikke brug for nu. Håber for dig at baby bliver hvor den er, og at den har det fint...

Overhovedet ikke, søde  - sådan læste jeg det slet ikke!! Bare som hjælpsomt og oplysende    Tak for omsorgen

Anmeld

30. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Sådan er det ikke i silkeborg heldigvis da. 

Og så de fleste fødegange rigtig søde til at tage folk ind ikke mindst til en snak og beroligelse. 

Jaah... Silkeborg FG er søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.