Pletblødning = SA??? Help!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2009

Mira0911

Anonym skriver:

ok - men jeg er kun 4+1 henne i dag, så det vel ok at tage dem nu så?...

Tror jeg ikke der sker noget ved... Men er du i tvivl, så snak med apoteket eller din egen læge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zafir skriver:

Søde dig.

Jeg har jo for 14 dage siden haft en SA...  og de sagde: 30% af alle gravide bløder og 30% af dem der bløder aborterer. Der er også nogen af dem der ikke bløder der aborterer. Så der er desværre ingen garantier her i livet!!!! 

Jeg får sikkert også de samme tanker som dig, næste gang jeg blvier gravid. Men vi må håbe det bedste og krydse alle fingre og det hele for at det går godt!

Held og lykke og kram!

Tak for svaret Ja jeg ved jo at du har været igennem en SA for nyligt - jeg føler virkelig med dig - kan udmærket huske hvordan det føles og det er rædselsfuldt!!!

Ih altså... Men jeg bløder meget meget lidt og slet ikke "massivt blod" som ved min SA, men bare lyserødt slim - og det passer tidsmæssigt med at det kunne være en implantatblødning (hvilket den dumme vagtlæge bekræftede) - så forhåbentlig klarer vi den alligevel!

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Anonym skriver:

Tak for svaret Ja jeg ved jo at du har været igennem en SA for nyligt - jeg føler virkelig med dig - kan udmærket huske hvordan det føles og det er rædselsfuldt!!!

Ih altså... Men jeg bløder meget meget lidt og slet ikke "massivt blod" som ved min SA, men bare lyserødt slim - og det passer tidsmæssigt med at det kunne være en implantatblødning (hvilket den dumme vagtlæge bekræftede) - så forhåbentlig klarer vi den alligevel!

Altså - sådan var det jo også i starten med mig og da sagde de at jeg skulle slappe af, tage det roligt. Ikke stresse og bare tage det roligt. Så skulle man gå 4-5 dage og se om det udviklede sig og hvis det fortsætter med at være en lille bitte smule, så er det jo bare rigtig fint

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Zafir skriver:

Altså - sådan var det jo også i starten med mig og da sagde de at jeg skulle slappe af, tage det roligt. Ikke stresse og bare tage det roligt. Så skulle man gå 4-5 dage og se om det udviklede sig og hvis det fortsætter med at være en lille bitte smule, så er det jo bare rigtig fint

Arrrgh jeg håber virkelig ikke det bærer den vej....
Hvor længe gik der før du vidste at det var en SA?

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Anonym skriver:

Arrrgh jeg håber virkelig ikke det bærer den vej....
Hvor længe gik der før du vidste at det var en SA?

jeg var jo i uge 8, da jeg blødte og det. Jeg havde jo været til scanning om torsdagen. Så begyndte jeg at bløde om mandagen (meget meget lidt, som du skriver) også skulle jeg til scanning om fredagen (fordi jeg blødte) og da fandt de ud af at den var død og jeg blødte den ud lørdag.

Men de kan jo ikke scanne og se om der er liv, før uge 6 eller noget ik?

Så du ved det nok først der... men hvis det ikke fortsætter. Så er det jo rigtig fint! 

Anmeld

30. august 2009

Pia

Kodimagnyl skal du holde dig LANGT VÆG FRA når du er gravid.
Dem nå du ikke tage.
der et et bestemt stof der i der er ret skadeligt for fostret. kan ikke lige huske hva stoffet hedder.
så dem vil jeg ikke råde dig til og tage..

og det kommer ikke an på hvor langt du er henne om medicinen er skadelig.
Medicin er som hovedregel ikke godt og tage når man er gravid, hvis ike det er i sammen råd med din læge.

Pia

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Jeg har haft murren i underlivet siden sidste mens, hvilket er lidt mystisk, men tidsmæssigt passer det med en implantatblødning så det SKAL sgu være sådan en! Basta!!!!

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Nå - nu har jeg blødt hvad der svarer til en lille te-ske friskt blod, og så er det stoppet igen / blevet til en lille smule brunt snask - så jeg tror det er en SA på vej...   Pokkers osse!!!!!! Ikke igen nu!!!!!

Anmeld

30. august 2009

Diana...

Ej søde det jeg ked af at høre håber du tager fejl. Altså hvorfor ringer du ikke op på fødegangen og spørg om de ikke vil scanne dig så du kan få det bekræftet så du ikke skal side og tænke over det, det havet jeg altså gjort uanset hvor langt henne jeg var for det altså bare ikke en sjov fornemmelse at sidde med.

Masse tanker og kram til dig 

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Diana... skriver:

Ej søde det jeg ked af at høre håber du tager fejl. Altså hvorfor ringer du ikke op på fødegangen og spørg om de ikke vil scanne dig så du kan få det bekræftet så du ikke skal side og tænke over det, det havet jeg altså gjort uanset hvor langt henne jeg var for det altså bare ikke en sjov fornemmelse at sidde med.

Masse tanker og kram til dig 

Fordi de alligevel først kan se om der er liv derinde efter 6.uge og jeg er kun i 4.... Ellers havde vi været deroppe for længst... Så vi må bare vente og se og så blive chekket ved lægen snarest... Det er fandme træls...

Nogen som har oplevet at bløde rigtigt selvom de var gravide hvor det IKKE førte til SA?? Anyone??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.