Anonym skriver:
Ejjj fandme da....
Nu er jeg helt rundt på gulvet. Jeg er så godt som HELT stoppet med at bløde nu (kun en minimal smule brunligt slim...... )
Hvad fanden sker der??? Kæresten og jeg sidder og ryster efter den vildeste følelsesmæssige rutchetur!!! Kan man godt bare stoppe med at bløde midt i en SA?? 

Arrrgh vi vandrer i cirkler og river os i håret....
Mit råd er at teste hjemme løbende...bliver den svagere over de næste 10 dage er det slut, bliver den kraftigere eller mindst lige så kraftig som ved mens tid, så hænger den i endnu.

Man kan sagtens teste positivt i en del dage efter en SA, så man skal blive ved med at teste for at være nogenlunde sikker.
Og ja, nogle SA der er så tidlige som din ville være hvis det var en sa, behøver næsten ikke at bløde.Der er jo ikke nogen baby endnu, men bare et lille bitte bitte æg derinde.
Så test i ny og næ og se hvor det fører hen, håber for dig de bliver ved med at være lige flotte

MAri- som både selv har tabt og fået fjernet en der ikke levede mere...det er øv, men man kommer oven på igen heldigvis.
Krydser fingre for at du er ok
I øvrigt har din læge ikke helt ret...implantationesblødningen kommer altså ofte 4-10 dage efter ÆL hvis ægget er blevet befrugtet.
Anmeld