Pletblødning = SA??? Help!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2009

Muffinmus

Anonym skriver:

Ejjj fandme da....

Nu er jeg helt rundt på gulvet. Jeg er så godt som HELT stoppet med at bløde nu (kun en minimal smule brunligt slim...... ) 

Hvad fanden sker der??? Kæresten og jeg sidder og ryster efter den vildeste følelsesmæssige rutchetur!!! Kan man godt bare stoppe med at bløde midt i en SA??

Arrrgh vi vandrer i cirkler og river os i håret....

Mit råd er at teste hjemme løbende...bliver den svagere over de næste 10 dage er det slut, bliver den kraftigere eller mindst lige så kraftig som ved mens tid, så hænger den i endnu.
Man kan sagtens teste positivt i en del dage efter en SA, så man skal blive ved med at teste for at være nogenlunde sikker.
Og ja, nogle SA der er så tidlige som din ville være hvis det var en sa, behøver næsten ikke at bløde.Der er jo ikke nogen baby endnu, men bare et lille bitte bitte æg derinde.

Så test i ny og næ og se hvor det fører hen, håber for dig de bliver ved med at være lige flotte
MAri- som både selv har tabt og fået fjernet en der ikke levede mere...det er øv, men man kommer oven på igen heldigvis.
Krydser fingre for at du er ok
I øvrigt har din læge ikke helt ret...implantationesblødningen kommer altså ofte 4-10 dage efter ÆL hvis ægget er blevet befrugtet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
MariaE skriver:

Mit råd er at teste hjemme løbende...bliver den svagere over de næste 10 dage er det slut, bliver den kraftigere eller mindst lige så kraftig som ved mens tid, så hænger den i endnu.
Man kan sagtens teste positivt i en del dage efter en SA, så man skal blive ved med at teste for at være nogenlunde sikker.
Og ja, nogle SA der er så tidlige som din ville være hvis det var en sa, behøver næsten ikke at bløde.Der er jo ikke nogen baby endnu, men bare et lille bitte bitte æg derinde.

Så test i ny og næ og se hvor det fører hen, håber for dig de bliver ved med at være lige flotte
MAri- som både selv har tabt og fået fjernet en der ikke levede mere...det er øv, men man kommer oven på igen heldigvis.
Krydser fingre for at du er ok
I øvrigt har din læge ikke helt ret...implantationesblødningen kommer altså ofte 4-10 dage efter ÆL hvis ægget er blevet befrugtet.

Hm... jaså... ok, jamen jeg vil prøve at gøre som du siger og så håbe på at det var falsk alarm. Tak for svaret

Anmeld

30. august 2009

sbs78

Anonym skriver:

Fordi de alligevel først kan se om der er liv derinde efter 6.uge og jeg er kun i 4.... Ellers havde vi været deroppe for længst... Så vi må bare vente og se og så blive chekket ved lægen snarest... Det er fandme træls...

Nogen som har oplevet at bløde rigtigt selvom de var gravide hvor det IKKE førte til SA?? Anyone??

Hej
Jeg har blødt en del i begge mine graviditeter og har to dejlige piger nu :-)
Ved min sidste blødte jeg inden jeg havde testet positiv, og jeg blev scannet første gang i ca uge 5. der kunne man selvfølgelig ikke se liv endnu, men en lille lysning der inde, fik taget en blodpøve og skulle så scannes ugen efter + en ny blodprøve. Ved den næste scanning kunne vi se fint liv og blodprøven var super fin. Men jeg blev ved med at bløde, men der var ikke noget i vejn, jeg har bare utrolige sarte slimhinder.
Jeg har blødt både frisk blød med klumpe i og meget svage blødninger, uden betydning. Der er rigtig mange der bløder under graviditeten. Hvis jeg var dig ville jeg ringe til dig egen læge i morgen, så du kan få taget en blodprøve, for at se at den stiger som den skal, og måske han vil sende dig til en scanning. 
 Hvis du har nogle spørgsmål, spør du bare ;-)
Knus sidsel

Anmeld

30. august 2009

mortil(nichlasogmathias)

Dutte84 skriver:

Jaah... Silkeborg FG er søde...

på odense vil fødegangen  tage fra uge 16, men sker der noget inden bliver man selvfølgelig undersøgt og scannet et andet sted..

Anmeld

30. august 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Hm... jaså... ok, jamen jeg vil prøve at gøre som du siger og så håbe på at det var falsk alarm. Tak for svaret

uhhh håber det var falsk alarm.. godt din kæreste støtter dig..

Anmeld

31. august 2009

Moderator

sbs78 skriver:

Hej
Jeg har blødt en del i begge mine graviditeter og har to dejlige piger nu :-)
Ved min sidste blødte jeg inden jeg havde testet positiv, og jeg blev scannet første gang i ca uge 5. der kunne man selvfølgelig ikke se liv endnu, men en lille lysning der inde, fik taget en blodpøve og skulle så scannes ugen efter + en ny blodprøve. Ved den næste scanning kunne vi se fint liv og blodprøven var super fin. Men jeg blev ved med at bløde, men der var ikke noget i vejn, jeg har bare utrolige sarte slimhinder.
Jeg har blødt både frisk blød med klumpe i og meget svage blødninger, uden betydning. Der er rigtig mange der bløder under graviditeten. Hvis jeg var dig ville jeg ringe til dig egen læge i morgen, så du kan få taget en blodprøve, for at se at den stiger som den skal, og måske han vil sende dig til en scanning. 
 Hvis du har nogle spørgsmål, spør du bare ;-)
Knus sidsel

Ihhh hvor dejligt at høre at der måske er lidt håb endnu - hvor jeg HÅBER at jeg er ligesom dig!!! Jeg ligger og venter på at min læge har telefontid så jeg kan ringe - har ikke blødt i nat overhovedet men er startet op igen her til morgen med en smule friskt blod... Og så er min hals svulmet op - perfect timing!!!

Men igen - tusind tak for dit svar, jeg håber virkelig at jeg er i samme båd som dig!!!

Anmeld

31. august 2009

Moderator

karina22 skriver:

uhhh håber det var falsk alarm.. godt din kæreste støtter dig..

Han er der for mig dag og nat

Anmeld

31. august 2009

Henriette72

Hejsa

Jeg har lige læst dit indlæg... Jeg har hørt at der er nogle der bløder lidt de første 2-3 gange hvor de skulle have haft deres mens. Altså uge 4, 8 og 12, da kroppen ikke rigtig har fundet ud af at man er gravid.

Jeg  for at det er derfor

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Ihhh hvor dejligt at høre at der måske er lidt håb endnu - hvor jeg HÅBER at jeg er ligesom dig!!! Jeg ligger og venter på at min læge har telefontid så jeg kan ringe - har ikke blødt i nat overhovedet men er startet op igen her til morgen med en smule friskt blod... Og så er min hals svulmet op - perfect timing!!!

Men igen - tusind tak for dit svar, jeg håber virkelig at jeg er i samme båd som dig!!!

Hvordan går det ? 

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Jeg har nu været ved lægen og fået taget blodprøve. Jeg bløder en lille-bitte smule her til morgen, dråbe for dråbe-agtigt, men har slet ikke blødt i nat. Lægen sagde at det var HELT normalt og der var stor chance for at jeg fik lov at beholde grynet. Vi får så taget blodprøve igen torsdag så de kan se om niveauet af graviditetshormon er steget eller faldet... Med mindre jeg begynder at styrtbløde - så giver svaret jo sig selv...

Men kvalmen er overvældende!!! Får opkast-lignende mavekramper mindst en gang i timen - seabands min r..   Så graviditetssymptomerne er der ihvertfald for fuld hammer...

Men hvis I har flere gode råd eller historier så kom endelig med dem Og igen - tak for svarene, piger    Jeg regner med at springe ud snart med navns nævnelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.