Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Cassiopeia skriver: Jeg har til min første to børn kun brugt Libero. Men er pampers bedre og måske billigere? Jeg syntes Liberos Up&Go har en rigtig godt pasform og virker behagelige for min datter. Men det kunne jo være noget andet var ligeså godt Jeg gider bare ikke de billige fra Rema, jeg har fået dem i en prøve pakke til min datter, da hun var nyfødt og jeg syntes de virkede så tykke og stive i det. Hvad er i mest til Libero eller Pampers, eller måske et helt 3. mærke?
Jeg har til min første to børn kun brugt Libero. Men er pampers bedre og måske billigere?
Jeg syntes Liberos Up&Go har en rigtig godt pasform og virker behagelige for min datter. Men det kunne jo være noget andet var ligeså godt
Jeg gider bare ikke de billige fra Rema, jeg har fået dem i en prøve pakke til min datter, da hun var nyfødt og jeg syntes de virkede så tykke og stive i det.
Hvad er i mest til Libero eller Pampers, eller måske et helt 3. mærke?
Jeg har stemt "andet mærke"
Da mine var spæd brugte vi Pampers fordi bløde og fleksibele, hvilket for mig er et kæmpe pluds.
Nu bruger vi typisk bleer fra Grøn Banlance eller änglamark- de er både svanemarket og astma og allergi.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis jeg skulle vælge mellem de 2 mærker, så vælger jeg libero.
Vi har kun haft problemer med at vores børn tissede igennem Pampers hele tiden.
Vi brugte kun libero da de var spæd.
Vi bruger grøn balance nu, de er rigtigt gode:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128