Til min to store børn har jeg brugt Libero - Jeg prøvede dengang flere forskellige mærker, men det var dem, der sad bedst og som ikke lugtede af tis 
(det er dog en del år siden, da de er knap 11 og 7 1/2 år i dag).
Da vi så fik den sidste for 2 år siden, prøvede jeg også forskellige mærker, da der jo var gået så mange år.. Og nu synes jeg klart bedst om Aldi og REMA 1000's bleer (de koster det samme). Den første tid brugte vi dog Libero (str 1 og 2)
Jeg købte med de store ALTID Libero i de der trippel kasser i Bilka, så var de jo ikke så dyre - men nu bor vi bare for langt fra en Bilka, og jeg nægter at give fuld pris for dem! Så vi brugte Aldi's i et par mdr, men eftersom vi stort set aldrig handler i Aldi, var det træls at skulle i en ekstra butik kun for bleer - og så hørte jeg kun positive ting om REMA's bleer, og jeg er bestemt meget tilfreds med dem! Min søn sover 12-13 timer om natten, og de holder ham tør uden lækager.
Så de får min anbefaling med fra str 4 (vi bruger 5 nu) de er nemlig blødere end str 1 og 2, som man får i de der prøve pakker!!!! (synes i øvrigt at de minder meget om Libero i str 4 og 5 - og sikkert også str 6 
)
/ Taco78 
Anmeld
Citér