Libero eller Pampers?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke bleer syntes i er bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.905 visninger
41 svar
21 synes godt om
21. februar 2015

Cassiopeia

Jeg har til min første to børn kun brugt Libero. Men er pampers bedre og måske billigere?

Jeg syntes Liberos Up&Go har en rigtig godt pasform og virker behagelige for min datter. Men det kunne jo være noget andet var ligeså godt 

Jeg gider bare ikke de billige fra Rema, jeg har fået dem i en prøve pakke til min datter, da hun var nyfødt og jeg syntes de virkede så tykke og stive i det.

Hvad er i mest til Libero eller Pampers, eller måske et helt 3. mærke? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2015

Lilott

Vi bruger libero  De sidder så godt på ham i forhold til alle de billige mærker. Men hvis vi mangler bleer og der ikke er libero på tilbud køber vi de billige i lidl. De sidder også godt på ham, men synes at han hurtigt kommer til at lugte af tis

Anmeld Citér

21. februar 2015

Sandratoft

Vi er glade for Libero, men bruger også dem fra Netto, synes de minder meget om Libero

Anmeld Citér

21. februar 2015

Sujan

Synes libero var gode til nyfødt..

men efter str 2 synes jeg faktisk dem fra rema har været bedst. 

Anmeld Citér

21. februar 2015

Blop2

Herhjemme bruger vi dem fra Rema1000. Super gode bleer til billige penge;o)

Anmeld Citér

21. februar 2015

Mor1986

Cassiopeia skriver:

Jeg har til min første to børn kun brugt Libero. Men er pampers bedre og måske billigere?

Jeg syntes Liberos Up&Go har en rigtig godt pasform og virker behagelige for min datter. Men det kunne jo være noget andet var ligeså godt 

Jeg gider bare ikke de billige fra Rema, jeg har fået dem i en prøve pakke til min datter, da hun var nyfødt og jeg syntes de virkede så tykke og stive i det.

Vi bruger kun libero. Vores datter tåler ikke de andre. Plus de er de eneste der kan holde en del liter tis inde. 

Vores datter på 2 drikker rigtig meget om natten. Og bleen er meget ting om morgen. Men intet er røget ud. 

Anmeld Citér

21. februar 2015

Taco78

Profilbillede for Taco78

Til min to store børn har jeg brugt Libero - Jeg prøvede dengang flere forskellige mærker, men det var dem, der sad bedst og som ikke lugtede af tis  (det er dog en del år siden, da de er knap 11 og 7 1/2 år i dag).

Da vi så fik den sidste for 2 år siden, prøvede jeg også forskellige mærker, da der jo var gået så mange år.. Og nu synes jeg klart bedst om Aldi og REMA 1000's bleer (de koster det samme). Den første tid brugte vi dog Libero (str 1 og 2)

Jeg købte med de store ALTID Libero i de der trippel kasser i Bilka, så var de jo ikke så dyre - men nu bor vi bare for langt fra en Bilka, og jeg nægter at give fuld pris for dem! Så vi brugte Aldi's i et par mdr, men eftersom vi stort set aldrig handler i Aldi, var det træls at skulle i en ekstra butik kun for bleer - og så hørte jeg kun positive ting om REMA's bleer, og jeg er bestemt meget tilfreds med dem! Min søn sover 12-13 timer om natten, og de holder ham tør uden lækager.

Så de får min anbefaling med fra str 4 (vi bruger 5 nu) de er nemlig blødere end str 1 og 2, som man får i de der prøve pakker!!!! (synes i øvrigt at de minder meget om Libero i str 4 og 5 - og sikkert også str 6 )

/ Taco78 

Anmeld Citér

21. februar 2015

TrineMine86

Cassiopeia skriver:

Vi bruger libero comfort fit - har prøvet stort set alle andre mærker, men liberos er på de bedste til vores søn 

Anmeld Citér

21. februar 2015

cecilie1984

Jeg har stort set altid brugt Libero til mine piger da jeg synes de sidder bedst.

Men de sidste 4-5 gange jeg har købt bleer har jeg købt dem fra Aldi. De er ligeså gode som Libero.

Alle vores bleer er dog alm bleer da jeg HADER bukse bleer

Anmeld Citér

21. februar 2015

Cassiopeia

okay, ud over Libero så kan jeg se i er glade for Rema og Aldi's bleer, det kunne være jeg skulle prøve dem igen 

Måske bare først, når den bette er kommer op i en lidt større størrelse end nyfødt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.