Libero eller Pampers?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2015

fnuggi

Cassiopeia skriver:

Jeg har til min første to børn kun brugt Libero. Men er pampers bedre og måske billigere?

Jeg syntes Liberos Up&Go har en rigtig godt pasform og virker behagelige for min datter. Men det kunne jo være noget andet var ligeså godt 

Jeg gider bare ikke de billige fra Rema, jeg har fået dem i en prøve pakke til min datter, da hun var nyfødt og jeg syntes de virkede så tykke og stive i det.

Hvad er i mest til Libero eller Pampers, eller måske et helt 3. mærke? 

lidl da de er de eneste der holder hinde tør både dag og nat 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

LinLin

Cassiopeia skriver:

Jeg har til min første to børn kun brugt Libero. Men er pampers bedre og måske billigere?

Jeg syntes Liberos Up&Go har en rigtig godt pasform og virker behagelige for min datter. Men det kunne jo være noget andet var ligeså godt 

Jeg gider bare ikke de billige fra Rema, jeg har fået dem i en prøve pakke til min datter, da hun var nyfødt og jeg syntes de virkede så tykke og stive i det.

Hvad er i mest til Libero eller Pampers, eller måske et helt 3. mærke? 

Jeg synes Pampers og libero er lige gode. Vi har også prøvet "billig-mærkerne" og de eneste jeg syntes var ok var Lidl's - de var dejligt tynde  desværre har vi ikke en lige i nærheden... Desuden er Pampers og libero næsten lige så billige hvis man køber dem i kasser af tre i bilka 

Anmeld Citér

22. februar 2015

SofiaMik

Når de er små Libero

Når de er 5kg+ altid Änglemark fra Brugsen, da de er miljøvenlige, prisbillige og gode.

Anmeld Citér

22. februar 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Af Libero og Pampers vælger jeg til hver en tid Libero  Synes de er meget bedre. Der kan selvfølgelig ske meget på 3 år men dengang vi forsøgte Pampers synes jeg de var meget tynde og hurtigt meget våde!

Men ellers så bruger vi Remas bleer 

Anmeld Citér

22. februar 2015

Cassiopeia

Okay, jeg bliver da helt klat nød til at prøve Remas bleer igen, har en datter der bruger str. 5, så må hun være prøvekanin  

Tusind tak for jeres gode råd 

Anmeld Citér

22. februar 2015

Nea85

Da vores den store var lille, startede vi ud med libero, og fra str. 2 brugte hun aldis bleer. Dem var vi rigtig glade for! Hun bruger stadig ble om natten, og nu bruger hun dem fra Rema, som vi også er fuldt ud tilfredse med.

Lillesøster startede med Pampers, da liberos ikke sad så godt på hende. Dem brugte hun str. 1, 2 og et godt stykke tid i str. 3. Herefter gik vi over til Remas. Derudover er vi også ret glade for dem fra Änglamark.

Hvis vi er i bilka og libero er på tilbud til en GOD pris, kan vi også godt finde på at købe dem Men så skal det være til omkring 220 kr for tre pakker

Anmeld Citér

23. marts 2015

Mjh1994

Syns godt nok Pampers str 1 er noget større end Libero str 1... har købt en pakke af hver til mit kommende barn, også nogle andre slags bleer. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Mjh1994

Vores (det mærke man kan få i Føtex og Bilka) har lavet bleer fra str 2 af, dem vil jeg prøve når den tid kommer

Anmeld Citér

23. marts 2015

(august)

Pampers!!!

De har siddet bedst på mine to store og gad ikke en gang at prøve andre da lillepigen så kom. De er stort set altid på tilbud i Føtex til ca 70kr, så det ef jo ikke så galt igen. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

B&J

Her hedder det Rema1000 eller Aldi 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.