Libero eller Pampers?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2015

EKAB

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Remas bleer er kun træls i de små str.. Fra str 3 er de super gode, bløde og ned god pasform .. Til min store dreng brugte vi aldis bleer med godt resultat .. Da vi så fik br to skiftede vi til temas da vi altid handler der kg det har jeg bestemt ikke fortrudt .. Gid ble til billig penge

Anmeld Citér

21. februar 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Enig med mullesmor! Hvis i bruger str 3 og derover så giv lige rema en chance til det er kun str 1+2 der er dårlige, synes jeg. Der brugte vi libero i stedet for.  

Anmeld Citér

21. februar 2015

StephanieNajim

Helt klart libero! ☺

Anmeld Citér

21. februar 2015

Gabriel

Vi bruger aldi eller rema1000 bleer

Anmeld Citér

21. februar 2015

l.kjoeller

Vi bruger remas. De er bedst i test og pris og holder min datter meget mere tør end de libero og pampers som vi også har prøvet

Anmeld Citér

21. februar 2015

Mutti2B

Remas bleer er de eneste der har fungeret her. Det har været fra hun blev født til nu hvor hun er 2,5 år. 

Anmeld Citér

22. februar 2015

modesty

Min søn fik udslet af Libero, som jeg på et tidspunkt lånte af en veninde. Har aldrig prøvet Pampers.

Vi har altid brugt Vibelle fra Aldi, eller dem fra Rema. Jeg kan bedst lide dem fra Rema, de er en anelse blødere synes jeg.

Anmeld Citér

22. februar 2015

serinasmor

Vi brugte vibelle fra Aldi efter den første størrelse 

Fuldt ud tilfreds både med pris og kvalitet

Anmeld Citér

22. februar 2015

LouiseEm

Remas bleer. Libero lækker ad helvedes til - ihvertfald deres buksebleer :-)

Remas er noget lort i størrelse 1 og 2.. Meget stive og ubehagelige. Men fra størrelse 3 bliver de bare så dejligt bløde, og er ikke længere kedeligt hvide. Og så koster de nærmest 1/3 af en pakke libero (remas koster 50,- kroner hvor libero koster 140,- hvis ikke de er på tilbud.) Fuldstændigt latterlig pris hvis du spørger mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.