Libero eller Pampers?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2015

MHB

Vi har vist prøvet alle mærker i de fleste størrelser.

Vores søn har aldrig brugt den mindste størrelse og i str. 2 fik han udslæt af libero.

Vi har i str. 3 været mest glad for Remas og Aldis.

I str. 4 bruger vi mest dem fra Netto (eller budget Bilka det er de samme).

Nu er han så småt på vej i str. 5 i nogle typer bleer men bruger stadig 4 i Nettos.

Men vi er i str. 5 meget glade for Remas og Aldis, og jeg går ud fra at Nettos også er fine. Pampers fik vores søn udslæt af så det bruger vi ikke og liberos giver ham også hudirritationer omkring lukningen så dem bruger vi heller ikke! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

Leneur

Ja tilslutter mig Rema lovprisningen. Har prøvet mange forskellige slags, fra de billige til de dyrere. For det første har min datter meget sart hud og blev altid så rød og fik udslæt af andre mærker. For det andet var de de eneste der kunne holde tæt, så det var altid dem jeg købte. 

Anmeld Citér

22. februar 2015

Leneur

Og hvis man synes de er lidt stive i det, kan man altid nulre dem lidt.

Anmeld Citér

22. februar 2015

Clisolka

Libero - altid!  Vi har prøvet diverse mærker, men Libero og Grøn Balance er de eneste mine børn kan tåle  

Anmeld Citér

22. februar 2015

CaWi

Vi brugte libero i str 1 og 2. Da vi nåede str 3 gik vi over til dem fra rema. Vi prøvede på et tidspunkt pampers i str 4, men efter bareen lille tissetår stank bleen fforfærdeligt,  og han tissede af og til igennem. Dette er aldrig sjet med remas bleer.

Så til den næste vil jeg også bruge livero i de to første størrelser, og derefter bruge remas.

Anmeld Citér

22. februar 2015

Bissen

Vi bruger Lidl som vi er meget glade for! Især da vi opdagede at de også lavede en som var lidt tyndere, som sidder perfekt. De Minder meget om Aldis. 

Anmeld Citér

22. februar 2015

sommerfuglen82

Her bruger vi libero og har gjort det ved alle 3 børn.
Alle mine har kunne tisse igennem pampers desværre

Anmeld Citér

22. februar 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Lidls bleer er de eneste, der kan holde min søn tør.

Anmeld Citér

22. februar 2015

JH12

Rema1000 er helt klart de bedste fra str 3 

Anmeld Citér

22. februar 2015

M (:

Cassiopeia skriver:

Jeg har til min første to børn kun brugt Libero. Men er pampers bedre og måske billigere?

Jeg syntes Liberos Up&Go har en rigtig godt pasform og virker behagelige for min datter. Men det kunne jo være noget andet var ligeså godt 

Jeg gider bare ikke de billige fra Rema, jeg har fået dem i en prøve pakke til min datter, da hun var nyfødt og jeg syntes de virkede så tykke og stive i det.

Hvad er i mest til Libero eller Pampers, eller måske et helt 3. mærke? 

Vi bruger Rema eller Libero. Det er dem, der passer min søn bedst, og min søn kunne ikke tåle Pampers. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.