9,4 seksuelpartnere på et liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Nej, hvorfor pokker skulle man da også det...er det ikke lidt en forældet tankegang at kvinder skal gemme sin dyd, lyster og behov og så kun hellige den den eneste ene...ej, man skal da lige ud og teste hvad der er eller ikke er...

Men det er jo åbenbart et gennemsnit af ALLE mennesker også mænnerne... Og der har man jo altid troet at de havde MANGE sexpartnere...?

Også skulle kvinderne bare sidde med 1 eller 2 på hele livet. Seriøst så kan det ikke passe Hvis man tænker logisk på det. HVem skulle man så gøre noget med?... hmmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

Men det er jo åbenbart et gennemsnit af ALLE mennesker også mænnerne... Og der har man jo altid troet at de havde MANGE sexpartnere...?

Også skulle kvinderne bare sidde med 1 eller 2 på hele livet. Seriøst så kan det ikke passe Hvis man tænker logisk på det. HVem skulle man så gøre noget med?... hmmm...

Men der er jo en del ældre mennesker....de trækker nok ned, både mænd og kvinder....så hvis det er alle voksne så tror jeg nu det passer meget godt, tror du ikke...

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Men der er jo en del ældre mennesker....de trækker nok ned, både mænd og kvinder....så hvis det er alle voksne så tror jeg nu det passer meget godt, tror du ikke...

Tjoooo altså, jeg sidder og tænker over det. HVis man ALENE tager vores generation... Eller alle under 50... Så er tallet nok noget andet.

Men når jeg tænker på mine bedster... Fx. min farfar sejlede på de 7 verdens have fra han var 14 år, til han blev gift med min farmor. Jeg troooooor nok der var en pige i hver havn hehe.. Min farfar var en steg, da han var ung

Men klart, er der dem der blev gift da de blev 18 år og intet har lavet inden. Men jeg har sku svært ved at få det til at passe, for at være ærlig.

Min farmor, var også en sprudlende smuk pige (hun er stadig smuk, selvom hun er et par og 70), men jeg tror også hun har været ombejlet.

Og min farfars mor, (hun er bare død nu), hun havde 5 børn med forskellige fædre, inden hun blev gift og fik 4 mere... Og mon ikke der har været et par stykker mere forbi end dem hun fik børn med?!... mmm...

Så jeg ved det sku ikke.

Og jeg tror ikke min familie er speciel i forhold til andres, på de punkter Med mindre de er indre missionske hehe

Anmeld

2. september 2009

Tina2

Zafir skriver:

Så absolut Jeg føler mig på ingen måde slutty eller dum, fordi jeg har levet livet og stadig gør

Gør jeg bestemt heller ikke, selvom jeg da godt kunne få et par kommentarer med på vejen dengang (som jo som regel kom fra jaloux "veninder" eller de mænd jeg havde afvist)

Har sgu haft en sjov tid som single, ingen tvivl om det! Fyret den af og oplevet MASSER af god sex!

Nu har jeg Thomas og savner slet ikke min singletid, men det var sgu fedt dengang:-) Og har IKKE fortrudt at jeg havde mange mænd!!!

Anmeld

2. september 2009

Miamaja

Eva skriver:

Nej, hvorfor pokker skulle man da også det...er det ikke lidt en forældet tankegang at kvinder skal gemme sin dyd, lyster og behov og så kun hellige den den eneste ene...ej, man skal da lige ud og teste hvad der er eller ikke er...

Ja, slutty er vel ikke saa vigtigt for nogle kvinder men at man ikke er bange for at faa sygdomme hvis man 'hopper rundt', overrasker mig en del.

Jeg ville ikke turde det, for hvem bruger kondom hver gang ved al slags sex , selv oral? Det tror jeg naeppe alle gor i praksis. Og selvom man passer paa med at bruge kondom, saa sker det nu og da, at kondomet gaar i stykker.
Ja, jeg turde ikke at gamble paa den maade med mit liv. Yikes

Anmeld

2. september 2009

mariamiss6

hmmm personligt har jeg sexet med 6 tror jeg..... til gengæld var de 4 ordnet på under 1 år... jeg var 17 da jeg startede og jeg var 17 da jeg begyndte at komme sammen med kenneth.......... de sidste 2 var i en længere periode hvor kenneth og jeg var fra hinanden...

Anmeld

2. september 2009

Pige2009

Jeg er som 28-årig med til at trække gennemsnittet ned Min debut var først som 19-årig, og jeg har haft 4 forskellige partnere.

Jeg har aldrig har one-nighters med en jeg ikke kendte, da jeg simpelthen var alt for bange for sygdomme og andre konsekvenser, så jeg har i det hele taget været meget forsigtig. Derfor er det også temmelig ironisk, at jeg nu er gravid med Laura, som blev undfanget ved fantastisk sex med beskyttelse...

Anmeld

3. september 2009

Trolde_mor

Tror nu ikke på det må jeg indrømme.. Men igen kommer an på hvad man betegner som 1 - er det one night stand, fast partner, b-ven... hvad hører ind under?

Selv har jeg haft 5 kærester jeg har været seksuelt sammen med, den første i næsten 4 år, 2 x et halvt år ( man skal jo lige finde ud af at gode venner ikke går, som andet end venner hehe) 1 et år og min nuværende på lidt over et år

Jeg har aldrig haft b-ven eller one-night-stands..

Anmeld

3. september 2009

Betina88

Jeg er osse en af dem der træker tallet op ,, Ha' desværre haft alt for mange kærester i mit liv , men nu ha' jeg endelig fundet den rette i mit liv ,.

Anmeld

3. september 2009

LouiseNielsen

Tror faktisk ofte at kvinder er meget "værre" end mænd, og har haft mange flere sexpartnere. Mænd skal bare lyde så smarte, og de har prøvet en masse, mens vi holder det lidt mere for os selv, og veninderne....

Og jeg er helt bestemt en af dem der trækker op, jeg er "kun" 24 år, men jeg har haft rigtig mange sexpartnere.... RIGTIG MANGE!!!  
Vil ik sige jeg er flov over det, men jeg er bestemt heller ikke stolt af det. Jeg fortryder ingenting, for det har hjulpet mig på mange områder (Noget mere personligt) Men det ville nok efter nogens mening have været beder med en psykolog i dette tilfælde, men som sagt det hjalp mig, og jeg fortryder ikke....

Nu kommer der forhåbentlig ik flere på listen, da jeg jo har manden i mit liv... Og skulle det ske at vi gik fra hinanden, jamen så har jeg til den tid to børn, som ikke skal have en mor der boller til højer og venstre.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.