9,4 seksuelpartnere på et liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

det er hvad en gennemsnits dansker har.
Jeg er lidt overrasket over tallet. Det passer ikke ind i forhold til dem jeg kender, men det er selvfølgelig også bare et snit...Hvad med Jer...havde i regnet med det?? Og er I med til at trække op eller ned...

Knus Eva...som lever i cølibat..

Troede faktisk også at det var flere!!!!

hmm jamen må jo nok indrømme, at jeg er med til at trække gennenmsnittet op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

Halbschön

Jaa, jeg troede også det var flere.. Vi er måske slet ikke så "vilde" som jeg gik og troede..

Jeg trækker også gennemsnittet lidt op

Anmeld

29. august 2009

Vingummien

Jeg er nok en af dem der  trækker det ned, har ikke  lige haft det vilde. Og så har det været lange forholde jeg har haft og er kun 24 så det kan ikke ha været så mange, var 17 før jeg startede i de baner der

Anmeld

29. august 2009

Bondepigen

Ja, jeg er jo en temmelig artig pige. Har aldrig haft lyst til at lægge krop til tilfældige bekendtskaber. Har haft 5 seksuelle forhold, og det var 4 for mange...

Anmeld

29. august 2009

Diana...

Ha ha man kan da godt være vild osv selv om man ikke har været i seng med flere end 9 griner 

Knus Diana der har mere sex end så mange andre lidt nymf er man jo altid.

Anmeld

29. august 2009

wamse

Jeg trækker den noget op Troede godt nok også det var højere. Har været sammen med min mand i 6 år nu, så der har det kun været ham, men i mine single perioder, har jeg haft mange one-night stands.

Anmeld

29. august 2009

Maise

Troede det var mange flere. Så lader jeg vist bare som ingenting, fløjt fløjt.

Anmeld

29. august 2009

Louise mortil4

...tænker lige højt: for at tallet kan blive så lavt må det jo betyde, at der er nogen der aldrig får/får for lidt...og dét er sgu da trist!!

eller at der faktisk er nogen ind i mellem der er sammen med den samme ´rigig mange år/hele livet som bla. mine forældre.

selv ligger jeg lidt under de 9,4, har faktisk kun været sammen med ca det halve og det inkl. min mand (tænder bare slet ikke på one night stands og har derfor aldrig haft sådan et), startede også rimelig sent i forhold til de fleste andre, jeg var 17 første gang og nu regner jeg da bestemt ikke med at der bliver andre end min mand frem over

Anmeld

29. august 2009

Lærke90

Jeg er nu også en af dem som trækker lidt ned.. Men regner da heller ikke med at jeg skal ud og have flere

Anmeld

29. august 2009

fiskeroletuegbe

ja jeg er helt klart en af dem der trækker ned på gennemsnittet, da jeg ikke har været sammenmed andre end min mand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.