9,4 seksuelpartnere på et liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.124 visninger
53 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Honningblomst

det er hvad en gennemsnits dansker har.
Jeg er lidt overrasket over tallet. Det passer ikke ind i forhold til dem jeg kender, men det er selvfølgelig også bare et snit...Hvad med Jer...havde i regnet med det?? Og er I med til at trække op eller ned...

Knus Eva...som lever i cølibat..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Tut

Jeg troede sgu det var flere.

Jeg er bestemt en af dem der trækker det op - MEGET OP. (jeg har jo været guide i 2 år )

Men på den anden side, så synes jeg også at jeg efterhånden har hørt om en del der "gemmer sig" til sin mand/kone (oftes til sin mand).

Så det passer jo nok meget godt alligevel.

Anmeld

28. august 2009

sarahb

troede det var højere men ja dem som gemmer sig selv til ægeskab trækker jo meget ned..
Men troede godt nok det var højere

Anmeld

28. august 2009

Ayasmor

jeg troede også bestemt at snits-alderen var højere.. Jeg må desvære indrømme at jeg nok er en af dem der trækker det hele ret godt opad

Anmeld

28. august 2009

dorthemus

Hmmm host host...jeg er nok med til at trække statestikken op
Men jeg er også 38 år *LOL*

Anmeld

28. august 2009

Honningblomst

Ok, tøser.-griner- vi trækker alle op...hmm....men 9 mænd på et helt liv er da heller ikke mange, vel?
Knus..

Anmeld

28. august 2009

dorthemus

...tænker lige højt: for at tallet kan blive så lavt må det jo betyde, at der er nogen der aldrig får/får for lidt...og dét er sgu da trist!!

Anmeld

28. august 2009

Honningblomst

dorthemus skriver:

...tænker lige højt: for at tallet kan blive så lavt må det jo betyde, at der er nogen der aldrig får/får for lidt...og dét er sgu da trist!!

Men det er jo et valg og ikke noget de gør af nød...alle kan få et knald hvis de vil, i hvert fald kvinder.
Så jeg tror faktisk bare der er nogen der sætter en ære i ikke at have så mange....og så alle de kedelige der ikke bliver skilt...

Anmeld

28. august 2009

Sweet1978

Trækker op har prøvet mange for at finde den rette

Anmeld

28. august 2009

Slettet

Eva skriver:

det er hvad en gennemsnits dansker har.
Jeg er lidt overrasket over tallet. Det passer ikke ind i forhold til dem jeg kender, men det er selvfølgelig også bare et snit...Hvad med Jer...havde i regnet med det?? Og er I med til at trække op eller ned...

Knus Eva...som lever i cølibat..

Hæhæ min studentertid trækker mig vist over gennemsnittet, men nu er jeg en engel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.