9,4 seksuelpartnere på et liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2009

Janep

ok.. 9 sexpartnere på et helt liv det havde jeg ikk li regnet med.

nå men jeg er ihvertfald os en af dem der er med til at trække op

men ok har så os min kæreste som kun har været sammen med mig. og har en veninde som stadig er jomfru.
men havde nu alligevel ikk regnet med 9....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Tina2

Troede bestemt også det var flere..... Jeg er også en af dem der har trukket det pænt opad fra min singletid da jeg var yngre
Nu har jeg jo været sammen med Thomas i 9½ år, så trækker jo nærmest nedad nu, ha ha

Anmeld

29. august 2009

Miamaja

halloj , de damer. I er vist mere vilde end mig

Anmeld

29. august 2009

Diana...

Jeg er hvis en af dem der trække lidt ned men jeg har jo os altid været i lange forhold og er jo ikke så gammel ha ha.

Anmeld

29. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
10 styks og det har jeg det FINT med   Jeg har været kærester eller rigtig tæt med dem alle sammen og det strækker sig over 11 år. Nu har jeg fundet manden i mit liv.

Anmeld

29. august 2009

MetteT

Syns ikk tallet kommer bag på mig, syns jeg kender mange der er der omkring eller under.. Men må indrømme at jeg da vist også er en af dem der trækker det op...  Skidt pyt, jeg har haft det skægt... Men nu er jeg også en ren engel som Swips så pænt har kaldt det...

Knus Mette

Anmeld

29. august 2009

karina1980

synes det mest overraskende er at det ikke er højere, nu ved jeg hvordan jeg selv har været og jeg har i den grad haft det sjovt,

dog har jeg været en god pige og holdt mig til samme mand i knap 7 år nu helt uden at have behov for ekstra morskab  

men kender da nogle stykker som enten kun har kendt deres nuværende partner eller en eller 2 udover deres nuværende partner,

min mand trækker den ned

Anmeld

29. august 2009

Junibæbs2013

Jeg trækker lidt ned af i regnskabet, har vist fortrængt et par stykker men tallet ligger på ca. 6-7 stykker. Er gift nu, så håber da ikke, at jeg kommer i seng med flere.

Er gennemsnittet, der nævnes, regnet ud på hele befolkningen, så vores bedstemødre er med i statistikken, eller hvad? For så er der mange, der trækker ned.

Anmeld

29. august 2009

oo

jeg trækker KRAFTIGT ned...jeg har haft to - den første og min mand. jep, jeg er dydigheden selv (hvis I var i tvivl om hvordan den så ud )

Anmeld

29. august 2009

FrkT

Hold da op, jeg er totalt chokeret. Ville nok have troet den var på MINDST det dobbelte. Selv er jeg trods mine kun 23 år en af dem der trækker det op, meget op faktisk! Allerede efter mit første år som "seksuel aktiv" var jeg over det gennemsnitlige tal... og de to følgende år gjorde det så bare endnu højere - så har absolut haft det sjovt! Men nu har jeg jo været sammen med Jens i 3 år, så der holdt det også for mig! Men er godt nok overrasket over tallet.
Tænker også lidt om de helt gamle damer også medregnes, for så kan jeg bedre forstå det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.