9,4 seksuelpartnere på et liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2009

Amelia<3

jeg er en af dem der trækker ned, da jeg ikke har været sammen med andre end min dejlige mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

4xGreve

Jeg er også en af dem der trækker lidt ned, og nu har jeg fundet manden i mit liv så tror også det stopper her...

Min mand er an af dem der trækker meget ned og det syntes jeg kun er dejligt for der er da ikke nogte beder end en der ikke har været sammen med særlig mange!!!

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg må nok indrømme at jeg trækker det op... Jeg tror virkelig at folk har løjet i den spørgerunde, hvis det kun ender på 9.4 i snit...

Anmeld

31. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
Ikke flere?  Nå men jeg ligger vist (en del) over gennemsnittet  Men kæresten trækker ned.

Anmeld

31. august 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

Jeg må nok indrømme at jeg trækker det op... Jeg tror virkelig at folk har løjet i den spørgerunde, hvis det kun ender på 9.4 i snit...

Hæhæ.....måske det kun var det gode sex de har nævnt....
Knus Eva...som godt kan huske ham der er -,4 hos mig-griner- men mon ikke vi alle har haft sådan en..

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Eva skriver:

Hæhæ.....måske det kun var det gode sex de har nævnt....
Knus Eva...som godt kan huske ham der er -,4 hos mig-griner- men mon ikke vi alle har haft sådan en..

Nåååårr Det GODE sex...

Jow, men jeg tror nu nok alligevel at jeg trækker en del op i gennemsnittet hehe

Men jo, så skal der nok trækkes et par stykker eller 40 fra

Anmeld

31. august 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

Nåååårr Det GODE sex...

Jow, men jeg tror nu nok alligevel at jeg trækker en del op i gennemsnittet hehe

Men jo, så skal der nok trækkes et par stykker eller 40 fra

Jeg tør slet ikek skrive hvor meget jeg skulle trække fra for at lande på 9 stks. og jeg ville nu også nødig have undværet alle de dejlige mænd som jeg har haft tæt på, på den ene eller anden måde..
Knus--

Anmeld

31. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg er noget overrasket, troede tallet var højere.
Men jeg må også indrømme at jeg er en af dem der trækker tallet op... og jeg er slet ikke færdig endnu...!!

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Eva skriver:

Jeg tør slet ikek skrive hvor meget jeg skulle trække fra for at lande på 9 stks. og jeg ville nu også nødig have undværet alle de dejlige mænd som jeg har haft tæt på, på den ene eller anden måde..
Knus--

Så absolut Jeg føler mig på ingen måde slutty eller dum, fordi jeg har levet livet og stadig gør

Anmeld

31. august 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

Så absolut Jeg føler mig på ingen måde slutty eller dum, fordi jeg har levet livet og stadig gør

Nej, hvorfor pokker skulle man da også det...er det ikke lidt en forældet tankegang at kvinder skal gemme sin dyd, lyster og behov og så kun hellige den den eneste ene...ej, man skal da lige ud og teste hvad der er eller ikke er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.