Baby udstyr mangler jeg noget på min liste??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2015

Pikku Myy

babyprojekt skriver:

Det en app man kan hente  så har vi en anden Tlf som kan ligge og den fungerer fint inden for vores grund.  Det er testet.  

Det er vist endnu ikke blevet klarlagt til fulde om strålerne fra mobiltelefoner har en negativ virkning. Så vidt jeg husker er der lavet nogle statistiske beregninger, der viser at de ikke har, men så var der de der folkeskole-/gymnasieelever, der lavede et forsøg med nogle planter der blev udsat for mobilstråling. Det så bestemt ikke for godt ud ...

Hvis det var mig ville jeg ikke lægge en mobiltelefon ned til mit barn på daglig basis. Du bestemmer selvfølgelig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

Chevro

babyprojekt skriver:

Tænker bare at nu ved jeg,  at jeg og babyen skal være til observation i et par dage pga jeg har en kronisk sygdom.  Så der ville man nok bruge sygehuset (hvis de vel og mærket har bleer?)   så derfor ingen grund til at købe nogle før man skal hjem? 

Jeg kan ikke se hvorfor man skulle købe 4-7 pakker bleer inden bebs er kommet til verden ihvertfald 

Jeg selv skal dog have bleer med på sygehuset, da vores sygehus ikke længere får dem sponsoreret af Libero. Men jeg har købt en enkelt pakke Libero 1, og taget halvdelen i tasken :-) Mere har jeg ikke hjemme før hun er ankommet. 

Tænker også at det ikke giver sig selv, at hun kan bruge Libero - bare fordi vores søn kan bruge dem. (; 

Anmeld

27. januar 2015

Mjh1994

Chevro skriver:

Det må være noget nyt :-)

for normalt plejer man først at få udleveret alt sådan noget tidligst 3 mdr før terminen.

Gav også min kusine en startpakke fra lidl dengang hun ventede sin søn og det var længe før han blev født.

Anmeld

27. januar 2015

Chevro

Mjh1994 skriver:

Gav også min kusine en startpakke fra lidl dengang hun ventede sin søn og det var længe før han blev født.

Okay.  Vi har slet ikke den slags butikker her, så det har jeg aldrig hørt at man kunne. 

Men nu har jeg også haft et par af de startpakke fra de større forretninger - og synes desværre ikke der var meget der kunne bruges deri. Så denne gang undlader jeg det 

Anmeld

27. januar 2015

babyprojekt

Chevro skriver:

Jeg kan ikke se hvorfor man skulle købe 4-7 pakker bleer inden bebs er kommet til verden ihvertfald 

Jeg selv skal dog have bleer med på sygehuset, da vores sygehus ikke længere får dem sponsoreret af Libero. Men jeg har købt en enkelt pakke Libero 1, og taget halvdelen i tasken :-) Mere har jeg ikke hjemme før hun er ankommet. 

Tænker også at det ikke giver sig selv, at hun kan bruge Libero - bare fordi vores søn kan bruge dem. (; 

Ved ikke om man skal have bleer med til Aalborg sygehus.  Men det må tiden vise 

Anmeld

27. januar 2015

babyprojekt

Chevro skriver:

Okay.  Vi har slet ikke den slags butikker her, så det har jeg aldrig hørt at man kunne. 

Men nu har jeg også haft et par af de startpakke fra de større forretninger - og synes desværre ikke der var meget der kunne bruges deri. Så denne gang undlader jeg det 

Synes lidl og rema 1000 er de bedste sammen med babysam 

Anmeld

27. januar 2015

Mjh1994

Chevro skriver:

Bor i da ude på landet? er selv fra landet og der var lidl og rema heller ikke lige i nærheden, er nu flyttet til Kbh.

Anmeld

27. januar 2015

lineog4

babyprojekt skriver:

Sutteflasker har en gammel jordmoder jeg kender rådet mig til,  da du jo ikke kan være 100 at du kan amme og så det godt at have nogle hvis du ikke kan. 

De kan jo købes stort set på alle tidspunkter af døgnet. Og de er dyre, så går amningen perfekt er det mange penge at spare 

Anmeld

27. januar 2015

lineog4

Chevro skriver:

Plus baby kan være større end man lige regner med. Jeg brugte aldrig flere af de små bleer end dem jeg fik gratis i startpakker. Og ja så er butikkerne jo også åbne når baby er født. Her hvir jeg bor er Føtex og sikkert også de andre  åben alle dage 8-21 så mon ikke man kan få fat i en pakke bleer 

Anmeld

27. januar 2015

Chevro

Mjh1994 skriver:

Bor i da ude på landet? er selv fra landet og der var lidl og rema heller ikke lige i nærheden, er nu flyttet til Kbh.

Lidl er vist at finde i en nærliggende by (:

i vores by har vi Superbrugsen, Netto og Kiwi  

rema skal vi køre knap 20 km for - men det gør vi også gerne 

det er lidt på landet, men en "stor" landsby by 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.