Baby udstyr mangler jeg noget på min liste??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mjh1994 skriver:

Skråstol er bare utroligt dårligt for babys ryg, hvis man vil bruge sådan en skal det være med omtanke, også skal baby ik side i den i flere timer om dagen.. jeg vil selv købe en når tiden er..

Det var ikke altid at det var muligt for mig at holde min søn (f.eks. under madlavning) og når han skreg hvis han lå fladt, så var det nu rart at have skråstolen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2015

Mjh1994

Ms.Sunshine skriver:

Det var ikke altid at det var muligt for mig at holde min søn (f.eks. under madlavning) og når han skreg hvis han lå fladt, så var det nu rart at have skråstolen...

Det er jo os helt fint at baby sidder i den under fx madlavning, når man er i bad eller når man spiser. Jeg siger bare at babys ryg ikke har godt af at sidde i den i flere timer om dagen

Anmeld

26. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mjh1994 skriver:

Det er jo os helt fint at baby sidder i den under fx madlavning, når man er i bad eller når man spiser. Jeg siger bare at babys ryg ikke har godt af at sidde i den i flere timer om dagen

Ah... på den måde...

Det har mine børn heller ikke gjort - ligesom bæreselen....

Anmeld

26. januar 2015

babyprojekt

Tak for alle de dejlige kommentar.  Hver og en er taget i betragtning 

Anmeld

27. januar 2015

Gabriel

De3Guldklumper skriver:

Uanset hvad så bruger jeg det altid kun når det er nødvendigt. Kunne ikke drømme om at smøre noget på når det ikke var nødvendigt - ikke engang for at forebygge da jeg ikke kan se hvorfor en lille barne numse skal smøres ind. Så bruger jeg hellere kogtvands klude mod forebyggelse. 

Jeg har en søn med utrolig følsom hud på numsen. Har prøvet alt for at få det til at fungerer. Kogtvandsklude virker når der er hul på numsen. Lige nu bruger jeg inotyol for at få huden til at hele helt op sammen med masser af frisk luft. Når det engang lykkedes er det lægens anbefaling at jeg derefter smører dagligt med enten zink eller  pantothenol salve da huden er så følsom som den er. Derfor er det rart at have ved hånden uanset hvad. Hun ved jo ikke hvor følsom hendes barn er eller hvor syrlig afføringen er 

Anmeld

27. januar 2015

Gabriel

De3Guldklumper skriver:

Uanset hvad så bruger jeg det altid kun når det er nødvendigt. Kunne ikke drømme om at smøre noget på når det ikke var nødvendigt - ikke engang for at forebygge da jeg ikke kan se hvorfor en lille barne numse skal smøres ind. Så bruger jeg hellere kogtvands klude mod forebyggelse. 

Så det er bestemt ikke fordi jeg synes babyer bare skal smøres ind i en hel masse hele tiden når de er så små. Men hellere forebygge end 3 uger i smerter som min lille basse har været igennem. 

Der er jo stor forskel på hvor følsom de små størrelser er 

Anmeld

27. januar 2015

Gabriel

Mjh1994 skriver:

4 pakker bleer kun? de ryger hurtigt

Er kun i uge 7, men har allerede 6 pakker, køber flere med tiden

Pas på med at købe for mange af de små størrelser. De vokser hurtigere end man tror. 1'er bleerne var for store til min søn ved fødslen men allerede da han var 5 ugerskulle han helt op i en 3'er så nu ligger jeg inde med en masse 2'ere. Og så var der nogle mærker han ikke kunne tåle så dem har jeg også liggende nu

Anmeld

27. januar 2015

Gabriel

Mjh1994 skriver:

Skråstol er bare utroligt dårligt for babys ryg, hvis man vil bruge sådan en skal det være med omtanke, også skal baby ik side i den i flere timer om dagen.. jeg vil selv købe en når tiden er..

Man kan få skråstole som kan lægges helt vandret og så indstilles højere og højere jo større baby bliver. Det er virkelig rart at have. Jeg lagde den vandret med lammeskindstæppe i i starten og så ellers ladet den følge med i takt med hans udvikling

Anmeld

27. januar 2015

Mjh1994

Gabriel skriver:

Pas på med at købe for mange af de små størrelser. De vokser hurtigere end man tror. 1'er bleerne var for store til min søn ved fødslen men allerede da han var 5 ugerskulle han helt op i en 3'er så nu ligger jeg inde med en masse 2'ere. Og så var der nogle mærker han ikke kunne tåle så dem har jeg også liggende nu

Okay men hvor mange pakker bruger en baby på en måned? De bruger vel 6-8 bleer om dagen når de er helt små? 

Anmeld

27. januar 2015

Chevro

Mjh1994 skriver:

4 pakker bleer kun? de ryger hurtigt

Er kun i uge 7, men har allerede 6 pakker, køber flere med tiden

Hvorfor skulle man købe flere  ? 

De aner jo Intet omkring om deres barn kan tåle de bleer, eller om de sidder ordenligt og er tætte på barnet?

Jeg havde købt et billigt mærke, som min svigerinde brugte til hendes pige, da det skulle være mega godt - men så fik jeg en dreng, og det er bestemt ikke ligegyldigt hvilke bleer du bruger, da de har tendens til at tissemanden sidder den forkerte vej evt og så har du tis overalt! Så har jeg købt libero siden, da de er høje. Så jeg var glad for at jeg kun havde købt en enkelt pakke af de andre. 

Og du kan jo heller ikke købe så mange bleer, du aner jo ingenting om barnets størrelse osv.

Uge 7?  Har du købt 6 pakker bleer i uge 7? Håber du har skrevet forkert. Sry! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.