Baby udstyr mangler jeg noget på min liste??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2015

IngenKoPåIsen

Pikku Myy skriver:

Det er vist endnu ikke blevet klarlagt til fulde om strålerne fra mobiltelefoner har en negativ virkning. Så vidt jeg husker er der lavet nogle statistiske beregninger, der viser at de ikke har, men så var der de der folkeskole-/gymnasieelever, der lavede et forsøg med nogle planter der blev udsat for mobilstråling. Det så bestemt ikke for godt ud ...

Hvis det var mig ville jeg ikke lægge en mobiltelefon ned til mit barn på daglig basis. Du bestemmer selvfølgelig selv

Helt og aldeles enig her! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2015

Gabriel

Hugoline. skriver:

Man får også en pakke libero bleer gratis, dog først når man er i uge 37/38, har først fået min kode i dag og er 37+4 

Jeg vil mene, du har nok. man kan jo også købe det man måske kommer til at mangle efter baby er født. 

Ellers noget at svøbe baby i

Har først lige fået min kode idag. Min søn er nu 6 uger gammel og kan ikke længere passe de små bleer! Total åndssvagt! 

Anmeld

29. januar 2015

Mjh1994

Hvis jeg skulle købe en baby alarm skulle det være den som bipper hvis baby holder op med at trække vejret. Min veninde har lige oplevet at hendes søn på 10 uger holdte op med at trække vejret da han sov udenfor i barnevognen (på altanen) den bippede meget højt, den er guld værd siger hun, han lå på siden så ved ikke om det har noget med det at gøre. Den kan købes her:

http://www.sovealarm.dk/forklaring.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.