Babyklokke skriver:
Kan se at du ikke har læst kommentarerne, for der står svarene på dine spørgsmål.
Men det er egentlig ikke et problem om hvorvidt faren tilbringer tid sammen med børnene eller ej.
Problemet er moren forlanger mere samvær end hvad faren vil og kan og truer med rocker for at få hendes vilje.
Nej, jeg har lige læst dem før du svarede.
Men jeg sidder lidt, jeg synes det er synd for den lille pige at hun bor med en mor der tilbringer tid sammen med folk der truer hendes far. Jeg ville snakke med statsforvaltningen, om truslerne.. For selvfølgelig skal han ikke tvinges, men jeg kan bare ikke se problemet med den halve dag, gætter på at de store tager hjem i løbet af søndagen, og så den lille bliver til næste dag.. Så meget alene tid får hun jo heller ikke med sin far, men måske en mere stille tid. Måske er det godt for hende, et fredeligt hjem.
Men jeg synes at faren skal ringe og snakke med dem, dels til at din far også har hørt truslerne, så har i et vidne om hvordan hun snakker til jer, truer jer.
Og så snak med de stores mor, og ser om I ikke kan finde en dag eller noget, hvor de store kan se deres far, hvis de vil.
Har I overvejet at snakke med pigerne, de er jo ikke små, og se hvad de siger omkring det?
Anmeld