Hvad skal vi gøre?
Min mand har tre børn fra tidligere forhold, de to store med én og den mindste med en anden.
De er her samlet hver anden weekend.
De to store tog hjem igår, da de skulle til fødselsdag. Så den lille har været her alene til idag. Min mand skriver så til hendes mor om hvornår hun havde tænkt sig at hente den lille idag. Moren svare så, at hun regner med at hun skal være her til imorgen, men det har de slet ikke snakket om overhovedet og min mand vil ikke have det, da han ikke vil gøre forskel på børnene.
Det skal lige siges, at der var nogle problemer nytårsaften. Den lille ville snakke med sin mor og det fik hun lov til, men tlf gik tør for strøm og der gik noget tid før den blev tændt igen. I mellem tiden ringer min fars tlf op og det er den lilles mor som ringer. Min far tager tlf i den tro, at de skulle snakke færdig i hans tlf. Men det er ikke moren som er i røret, det er en af hendes rockervenner som truer med at hvis vi ikke fremover ville gøre som den lilles mor sagde ville han banke os alle sammen. Og der var kæmpe drama over det! Min far havde fået lidt alkohol og var ikke bleg for at svare ham igen, han anede jo heller ikke at det var en 'farlig rocker'.. Vi undskylder så dagen efter, over den diskution og at min far havde svaret ham rockeren igen. Det føles så som om at det er okay og at det var gået i sig selv igen.
Nu nåede vi så til idag, hvor moren forlanger at den lille skal være her til imorgen. Min mand diskuterede i tlf med hende, om at det ville han ikke, for han vil ikke forskelsbehandle børnene, såsom i at have den ene mere end de andre. Hun bliver pisse gal og det ender med af hendes rockerkærester tager tlf og råber at de kommer og smadre min mand..
Min mand er forholdsvis nede på jorden, fortæller at han ikke vil diskutere mere med hende og lægger på.
Der går en time eller to, hvorefter moren skriver noget i stil med 'så du har hende til i morgen ik?'
Min mand svare hende ikke, men må jo så tage hende til imorgen..
Jeg er simpelthen så pisse sur og gal over den forbandede mor!
Tænk at hun bruger hende venner, som er rockere, til at true os! Hvor langt ude er det!! Hun er gal over at den lille ikke har sin far alene.. Men hun har fået barn med en mand, som på forhånd havde to, så hvad f..... forventer hun??
Hun har den gang hun var sammen med min mand, formået at skubbe de to store piger væk. Og gav min mand valget imellem at se hende og den lille eller se de store. Hun ville simpelthen ikke have at han skulle se de to andre børn..
Men efter de gik fra hinanden og han fandt mig, gjorde jeg mit bedste for, at far og alle børnene skulle ses og være sammen. Og de er heldigvis genforenet og kommer som sagt og er her hver anden weekend.
Men den lilles mor er jo gal i hovedet over det!
Hvad pokker stiller vi op?
Vi har ikke mulighed for at have dem alle til mandag morgen og skulle bringe dem i skole i to forskellige byer. Min mand har intet kørekort for tiden! Så det hele skulle afhænge af mig, men jeg kan ikke garantere hvor længe jeg kan køre dem. Og min mand vil ikke starte på noget som helt sikkert ikke er holdbart..
Jeg er så gal på den lilles mor!
Hvad pokker havde i gjort?
Statsamtet? Forvaltningen? Min mand er af den holdning at politiet ikke skal blandes ind i noget foreløbig.
er skide fustreret!