Babyklokke skriver:
Ja i denne weekend er de store taget hjem tidligere. Og sådan er det. Det er der ingen problemer i.
Men som skrevet så forlanger moren at det skal være sådan i fremtiden, og hvorfor mener du, et det skal være den lille som får lov til at være hos hendes far fredag til mandag, når de andre ikke får lov? Som sagt så er det ikke en mulighed at skulle bringe dem i skole alle sammen, så hvorfor skulle det så være den lille der fik mere tid med sin far, end de andre?
Først vil jeg lige skrive, jeg synes det er fuldstændig uacceptabelt det moren gør og jeg forstår jeres frustration over den måde at kommunikere...
Men når det er skrevet får jeg helt ondt i maven over formuleringen: hvorfor er det den lille der får lov og den lille der får mere tid. For det er vel far der får lov og far der får mere tid - det er da er privilegium at være sammen med sine børn? og nogen gange er der bare fordele ved at være den mindste og ikke gå i skole, det er der også her hjemme, i morgen har jeg fri og mindstemanden kan have fri fra børnehave, de store kan ikke bare have fri fra skole og sådan er det...
Anmeld