nebbe skriver:
Jeg har personligt gjort mig en helt anden observation med den vogn. - Her i området er det overvejende de yngre mødre der netop spadsere med lige netop den vogn. - Samtidig med at det netop også er de børn der proppes i mærketøj fra top til tå. Sørgeligt hvis de bruger penge de reelt set ikke har til rådighed , for at signalerer økonomisk overskud. :/ - Det med skandinavisk design tænker jeg egentligt mere afspejles i de klassiske designs som eks Odder og emaljunge fører. Det er netop solide vogne der er bygget til det skandinaviske klima . Du ser eks, aldrig de klassiske vogne i udlandet. - Her er diverse Kombivognene istedet i brug.
Yngre med nordisk baggrund eller af anden etnisk baggrund? Alder underordnet. Noget andet er, hvordan ved du om disse unge mennesker du omtaler, har eller ikke har råd til at klæde deres børn i mærkevaretøj fra top til tå?
De er unge, har formodentlig ingen gæld, bor typisk til leje, måske ingen bil mv. Men prioriterer blot anderledes end måske "ældre" mødre?
Anmeld