Stokke barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Nå okay Fik lige tjekket lidt op på det på google 

Dog kan godt forstå de ikke rigtig eksistere i vores område

Vi er en by på landet, hvor største delen har de nye Odder vogne, ellers Emmaljunga.

Så lige den fikse model med kombi osv, er ikke helt så brugbart og nødvendigt herude 

Super  Ja, det er også interessent med opdelingen af Odder/emmaljunga-ejere, enten er man meget for/i mod det ene frem for det andet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Super  Ja, det er også interessent med opdelingen af Odder/emmaljunga-ejere, enten er man meget for/i mod det ene frem for det andet 

Ja det er ret sjovt at se hvordan folk vælger alle den slags tilbehør og hvorfor.

Nogle gør det af økonomi, andre af mening og holdning  

Men heldigvis skal vi ikke være ens allesammen 

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Ja det er ret sjovt at se hvordan folk vælger alle den slags tilbehør og hvorfor.

Nogle gør det af økonomi, andre af mening og holdning  

Men heldigvis skal vi ikke være ens allesammen 

Præcis 

Anmeld

15. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Præcis 

Men jeg har da valgt den barnevogn jeg personligt synes var flottest, havde den bedste kvalitet og som jeg mente kunne klare mere end et barn 

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Men jeg har da valgt den barnevogn jeg personligt synes var flottest, havde den bedste kvalitet og som jeg mente kunne klare mere end et barn 

Må jeg spørge hvilken producent den er fra? Men ja, hvad man synes er flot er jo vigtigt, men hvem synes hvad er flot? Dét er også interessent og meget sigende  Men så tænker du også lidt praktisk/økonomisk i og med at den skal bruges til flere børn 

Anmeld

15. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvilken producent den er fra? Men ja, hvad man synes er flot er jo vigtigt, men hvem synes hvad er flot? Dét er også interessent og meget sigende  Men så tænker du også lidt praktisk/økonomisk i og med at den skal bruges til flere børn 

Ja, jeg har en Odder. Sort med Sort, da jeg ikke vil blive træt af sort, som af alle de fancy farver de putter på  

Har på intet tidspunkt fortrudt at jeg investerede så mange penge i den vogn! 

Den er stadig som ny! 

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Ja, jeg har en Odder. Sort med Sort, da jeg ikke vil blive træt af sort, som af alle de fancy farver de putter på  

Har på intet tidspunkt fortrudt at jeg investerede så mange penge i den vogn! 

Den er stadig som ny! 

Anmeld

15. januar 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

brugtmarkedet er blevet meget populært, og der finder du masser af vogne , alle slags og i rigtig god stand så jeg synes faktisk ikke der er ret meget signalværdi i den slags længere i hvertfald ikke hvis det skulle signalere at økonomien er i top  

Anmeld

15. januar 2015

Chevro

Mor11 skriver:

brugtmarkedet er blevet meget populært, og der finder du masser af vogne , alle slags og i rigtig god stand så jeg synes faktisk ikke der er ret meget signalværdi i den slags længere i hvertfald ikke hvis det skulle signalere at økonomien er i top  

Man kan nemt finde en super flot vogn, i mange forskellige mærker - som ser ud som ny! Og så kan man jo alligevel ikke se om det er en selv eller den man har købt den af, der har betalt den dyre pris 

Anmeld

15. januar 2015

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jo, det er der. Men for at nævne netop stokke, så er det ret nemt at se om det er en "ældre" eller "nyere" model, og kigger man på brugtmarkedet så holder de også pænt på prisen sammenlignet med andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.