Er thaimassage i orden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2015

BinaMor

mor88 skriver:

Så da i er muslimer, kan din mand frit tilfredsstille sine lyster udenfor hjemmet, men du må endelig ikke sige eller gøre noget for at han bliver vred? Altså det du siger er at du er undertrykt?

der får altså mit pis i kog at kvinder ikke "kan få lov" til at forsvare sig selv og sit køn  Men jeg ved at muslimske kvinder er blevet skilt fra utro mænd, så noget må man kunne gøre.

lige til den hårde side ven.. nok ikke det hun har brug for nu..

jeg tænker det er at udvise respekt når hun skal fortælle ham det.. men ikke finde sig i utroskab. deres levemåde er anderledes og vi kan ikke overfører vores ateistiske livsstil. hun spørger om hjælp til at konfronterer. ikke til at få "skæld ud" over tingene at gøre det på. selvom vi er 100% enige.

muslimske mænd må iøvrigt heller ikke være utro.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

esiuol22

Natteravnen skriver:

https://www.facebook.com/Islampaadansk/posts/493487597369712

Et udklip

Kvinden accepterer at adlyde sin mand, fordi Allah har befalet hende det, men kun så længe han er retskaffen og behandler hende ifølge de islamiske love og regler. Kvindens adlydelse er dermed ikke indenfor noget der går i mod Islam, her er hun tvært i mod forpligtet til at trodse sin mand. Kvindens primære rolle er, at være mor, varetage hjemmet samt være en hengiven kone. Det er hendes ansvar at pleje børnene og opdrage individer med en islamisk personlighed både psykologisk og mentalt. Men det er ikke ensbetydende med at hun skal fængsles med hjemlige opgaver. Kvinden skal ifølge islam have en central rolle i samfundet, idet hun er pålagt at engagere sig i de politiske og samfundsmæssige affærer. Kvinden har også ret til at en karriere indenfor erhvervslivet. Men hendes fornemme rolle som mor og husets varetagelse skal altid prioriteres højst, da dette er den rolle, som Allah har forpligtet hende.

Han respektere DIG ikke som landet ligger, han lyver for dig, du KAN søge skilsmisse i så fald han er dig utro, og ifølge det skrevne er det din PLIGT at trodse ham! Stå op for dig selv og gør ham klart at han skal respektere dig - og at du ER en hengiven hustru, MEN du kan jo ikke være sammen med ham førend du er parat i de nedre regioner! 

Min mand og jeg fuldbyrdede ikke seksuelt samkvem før 8 mrd efter fødslen og han fik ikke ondt i fødderne lige pludselig. 

Har du ikke noget familie du kan tage hjem til, for så ville jeg smutte med pakkede tasker og barn og kun efterlade en seddel fx printe det ud den anden har henvist til om trosretning.

Så må han selv ligge to og to sammen. syntes det er så synd for dig og din datter, tænk at have en der tilbyder så meget i hjemmet som dig, og det er takken. herfra  

Anmeld

8. januar 2015

Anop

esiuol22 skriver:

Har du ikke noget familie du kan tage hjem til, for så ville jeg smutte med pakkede tasker og barn og kun efterlade en seddel fx printe det ud den anden har henvist til om trosretning.

Så må han selv ligge to og to sammen. syntes det er så synd for dig og din datter, tænk at have en der tilbyder så meget i hjemmet som dig, og det er takken. herfra  

Man kan ikke bare smutte på den måde, jeg ville aldrig kunne beholde barnet for familien uden at skulle gå under jorden. Jeg må tale med ham, måske der er en god forklaring. Det er jo ikke alt, som jeg har forstand på. 

Anmeld

8. januar 2015

EAF

Anop skriver:

Man kan ikke bare smutte på den måde, jeg ville aldrig kunne beholde barnet for familien uden at skulle gå under jorden. Jeg må tale med ham, måske der er en god forklaring. Det er jo ikke alt, som jeg har forstand på. 

Søde du, gør dig ikke dummere på hans bekostning Så har han dig først hvor han vil have dig, lige der hvor han efter sit eget forgodtbefindende kan fordrejet sandheden og virkeligheden, så du ikke stoler på din egen mavefornemmelse og intuition! Så er du først fanget! 

Anmeld

8. januar 2015

Lykkelig Omstændigheder <3

Synes det er LIDT mistænksom han ikke kan blive hård af dig..... 

Jeg vilde spørge ham lige ud, og om han siger NEJ,, så bruger du kortet du er lige blevet mor og er usikker, og du vil ha han bruger en mandelig massør fra nu af. 

Seriøst det har du love til 

Anmeld

8. januar 2015

esiuol22

Hvis du bor i Danmark og har dansk statsborgerskab, burde du kunne beholde barnet på 3 måneder. eller er det noget andet du frygter ? tænker vold eller bortførelse. for så er det nok et krisecenter, der vil kunne vejlede dig, så du og barnet ikke bliver udsat for fare.

Og virker til du har en udmærket intelligens og viden. Men han undervurdere dig, siden han tror du ikke fatter mistanke når han siger han går til thaimassage.

Ville ønske man kunne hjælpe dig noget mere, for du er bare ikke tjent med at skulle se den anden vej.  

Anmeld

8. januar 2015

A&F

Kære dig. Jeg skriver udfra et islamisk perspektiv . Som kvinde har du rettigheder! Du ved godt at islam forbyder utroskab . Det han laver er så forkasteligt og HARAM.  Brug nu ik din baggrund som undskyldning. Bare det at han lader en anden kvinde massere ham har han begået haram og hvem ved, måske han har gjort mere end det. Hvis du påstår at du er troende muslim, så ved du også at du har ret til at kræve skilsmisse . Du kan ikke være naiv. Og være ikke bange for ham ven. Han skal ud! Sikke en mand og far. Du fortjener bedre.

Anmeld

8. januar 2015

A&F

Og forresten . Du skriver at du er 3. Generations "indvandrer". Bor din familie her? Har du brødre , en far? De vil sagtens kunne forstå dig og at du vil væk fra ham(især hvis din familie også er troende ). Som om de vil acceptere din mand behandler dig så lavt. Men med det sagt, så er det der holder dig tilbage , måske  frygten for at  "beskylde ham for utroskab ". hold dig ikk tilbage , konfronter ham med det. Være stærk. Du er ikke en ring på hans finger. Du må gerne skrive privat til mig. Jeg kan evt hjælpe dig med vejledning og lign. Kender meget til arabisk kultur, og de dilemmaer du kan opstå i. Håber det bedste for dig og barnet

Anmeld

8. januar 2015

mor88

BinaMor skriver:

lige til den hårde side ven.. nok ikke det hun har brug for nu..

jeg tænker det er at udvise respekt når hun skal fortælle ham det.. men ikke finde sig i utroskab. deres levemåde er anderledes og vi kan ikke overfører vores ateistiske livsstil. hun spørger om hjælp til at konfronterer. ikke til at få "skæld ud" over tingene at gøre det på. selvom vi er 100% enige.

muslimske mænd må iøvrigt heller ikke være utro.

Ja lidt hårdt, men jeg prøvede at tyde måden hun svarede på, for hun siger at det er pga. at de er muslimer at hun ikke blot kan gøre det som alle råder hende til. Men jeg tror nærmere det må have noget med kultur at gøre, for det er absolut ikki sådan alle muslimske forhold fungerer  

Anmeld

8. januar 2015

lineog4

Anop skriver:

Det er det sted her, har jeg fundet ud af. Okay, det ser lidt eksplicit ud, men jeg kan jo ikke vide, hvad de laver.

http://www.amager.thai-massage.dk/

Hvis det er stedet, så ville jeg have min tvivl om hvad der skulle foregå i den dobbelt seng og ville så også kunne se der i hvert fald er plads til mere end en 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.