Anop skriver:
Vi blev forældre til en lille pige for tre måneder siden, og siden da har vi ikke været så tætte, manden og jeg, og nu er han begyndt at gå til thaimassage. Han siger, det er bedst for hans fødder, men jeg er bange for, der kan ske andet sådanne steder. Man hører jo så meget. Jeg vil jo helst ikke beskylde ham for noget, så han bliver ked af det. Men jeg er ikke helt sikker på, hvad der foregår sådanne steder. Sidste gang han kom hjem prøvede jeg at tage ham i munden, da vi skulle sove (jeg synes ikke, jeg er helt klar dernede endnu), men han kunne slet ikke blive hård. Hvad kan det betyde, og hvad synes I, jeg skal gøre?
Knus.
Thaimassage er typisk unge piger uden noget form for fysiologisk uddannelse, der derfor ikke kan tilbyde en massage, der gør mere godt for kroppen end den massage du selv kan tilbyde din mand derhjemme.
Thaimassage er typisk noget helt andet, hvor mændene går hen fordi de forventer noget andet end massage, er jeg ked af 
Har man problemer med smerter i fødderne, forstår jeg ikke hvorfor man vælger thaimassage. Det kan godt være at det hjælper midlertidig, men ikke på lang sigt. Så skulle han hellere opsøge en fysioterapeut, kraniosakral, akupunktur el.lign.
Det at han får tid til behandling efter normal arbejdstid synes jeg siger nok. Det får man nemlig typisk ikke på legite klinikker.
Er ked af det på dine vegne at din mand ikke hellere gør en indsats for at få liv i sexlivet derhjemme.
Anmeld