Anop skriver:
Nej, hvordan skulle jeg fortælle om, at jeg har fundet ud af det? Jeg må ikke bruge computeren herhjemme. Jeg kan ikke bare på den måde rejse anklager, for det kommer til at være mig, der skal forklare en masse ting. Men hvis jeg kan tale med ham om, hvad det er der foregår på stedet, så kan han måske forklare mig det, så jeg bedre forstår det.
salam aleikum søster
Hvor er jeg ked af at hører om din situation!
Jeg ved godt at der er andre nomer indenfor islam, og du ikke bare kan smide din mand ud og stikke af med jeres barn.
Men jeg må også sige, at det på ingen måde er iorden at din mand kommer sådan nogle steder, hvad end det så er for sex eller massage. Bare det han bliver rørt af en anden kvinde er jo i princippet haram!
Jeg synes på ingen måde du skal acceptere det han har gjort, jeg ved godt at en evt skilsmisse er meget omfattende og ville tag hårdt på dig og din familie. Men du kan heller ikke leve med en mand som er dig utro.
Det foruroliger mig også lidt at du ikke må bruge computeren søster? Det lyder som om din mand sætter utrolig mange grænser for dig, men selv opfører sig utrolig dårlig og uislamisk.
Jeg synes du skal tænke dig rigtig godt om, ret din ryg, tag et par dybe vejr trækninger, giv dig selv den respekt du fortjener og blive skilt fra din mand.
Vi ved begge to at hvis du får til en mand i din familie og fortæller om dette, så skal han nok hjælpe dig ud af det.
INGEN kvinde fortjener en mand som gør sådan nogle ting!
Jeg håber for alt i verden at du kommer ud af dit ægteskab, husk at det er ingen skam at gå fra en mand som ikke behandler en godt!
Inshallah det hele skal nok gå søster! 
Du er velkommen til at skrive privat til mig!