Er thaimassage i orden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2015

lineog4

Anop skriver:

Min mand er selvfølgelig Muslim, så der er ikke mulighed for på den måde at "smidde ham ud", og hvad I skriver, det kan man simpelthen ikke. Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal tale med ham om det.

Kan du ikke tale med jeres imam, så han kan tale med din mand?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

Anop

lineog4 skriver:

Kan du ikke tale med jeres imam, så han kan tale med din mand?

Nej, hvordan skulle jeg fortælle om, at jeg har fundet ud af det? Jeg må ikke bruge computeren herhjemme. Jeg kan ikke bare på den måde rejse anklager, for det kommer til at være mig, der skal forklare en masse ting. Men hvis jeg kan tale med ham om, hvad det er der foregår på stedet, så kan han måske forklare mig det, så jeg bedre forstår det. 

Anmeld

8. januar 2015

Risse

Anop skriver:

Nej, hvordan skulle jeg fortælle om, at jeg har fundet ud af det? Jeg må ikke bruge computeren herhjemme. Jeg kan ikke bare på den måde rejse anklager, for det kommer til at være mig, der skal forklare en masse ting. Men hvis jeg kan tale med ham om, hvad det er der foregår på stedet, så kan han måske forklare mig det, så jeg bedre forstår det. 

Har du ikke en bror eller en fætter, som du kan få til at undersøge stedet for dig? Altså bare gå ned på 'klinikken', forhøre sig om deres tilbud og så vende tilbage til dig?

Evt. kunne dit mandlige familiemedlem tage konfrontationen for dig, hvis det viser sig at være et bordel, hvilket alt jo desværre tyder på. For så har du jo hverken brugt computer eller opsøgt stedet selv.

Jeg tænker bare, at du kunne dele din bekymring med din bror/fætter/far, og sige at du ikke er sikker på hvilket sted det er, men at du mener at han snakkede om denne adresse. På den måde har du jo intet gjort galt, og hvis det viser sig at det er et bordel er jeg da overbevist om at dit familiemedlem vil tage dit parti

Håber at du finder en løsning, for det der er da ikke i orden 

Anmeld

8. januar 2015

lineog4

Anop skriver:

Må du ikke bruge computeren?

Anmeld

8. januar 2015

SandraXOXO

Det er et kendt bordel. Sorry. Alle ved hvad de laver dernede, og de er ikke så gode til massage at nogen ville gide komme for en fodmassage Det skal du altså ikke finde dig i. Bliver helt bekymret på dine vegne når du skriver du ikke tør konfrontere ham. Min mand var røget ud på røv og albuer og så havde jeg kylet hans tv efter ham og håbet på at ramme ham med det! 

Anmeld

8. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg kiggede lige på hjemmesiden. Må være ærlig og sige at jeg tror ikke kun det er rent massage. Der er flere ting der gør det:

døgnåbent....

de tilbyder andre ydelser... Man kun kan gøre om personligt og ikke over Tlf....

billederne af værelserne med dobbeltsenge... Så vidt jeg ved tilbyder andre massører massage på brikse. Og de plejer ikke just at gå forfærdelig meget op i hvordan omgivelserne ser ud, som de skriver på deres hjemmeside.

Der er en under kategori der hedder internet links... Kig lige der.. Normale massører ville nok ikke linke til det.

hvis det var min mand ville jeg nok lige tage en alvorlig snak med ham. Brandtilsyn min r*v... Nu ved jeg ikke hvordan I har det i jeres forhold, men sådan noget er bestemt ikke velkomment i vores hjem, og ville udløse en fribillet til udflytning med 5 tæer i rumpen.

Tillykke med baby

Anmeld

8. januar 2015

CLB

Anop skriver:

salam aleikum søster

Hvor er jeg ked af at hører om din situation! 

Jeg ved godt at der er andre nomer indenfor islam, og du ikke bare kan smide din mand ud og stikke af med jeres barn. 

Men jeg må også sige, at det på ingen måde er iorden at din mand kommer sådan nogle steder, hvad end det så er for sex eller massage. Bare det han bliver rørt af en anden kvinde er jo i princippet haram! 

Jeg synes på ingen måde du skal acceptere det han har gjort, jeg ved godt at en evt skilsmisse er meget omfattende og ville tag hårdt på dig og din familie. Men du kan heller ikke leve med en mand som er dig utro. 

Det foruroliger mig også lidt at du ikke må bruge computeren søster? Det lyder som om din mand sætter utrolig mange grænser for dig, men selv opfører sig utrolig dårlig og uislamisk. 

Jeg synes du skal tænke dig rigtig godt om, ret din ryg, tag et par dybe vejr trækninger, giv dig selv den respekt du fortjener og blive skilt fra din mand. 

Vi ved begge to at hvis du får til en mand i din familie og fortæller om dette, så skal han nok hjælpe dig ud af det. 

INGEN kvinde fortjener en mand som gør sådan nogle ting! 

Jeg håber for alt i verden at du kommer ud af dit ægteskab, husk at det er ingen skam at gå fra en mand som ikke behandler en godt!

Inshallah det hele skal nok gå søster! 

Du er velkommen til at skrive privat til mig!

Anmeld

8. januar 2015

Rockertand

Anop skriver:

Vi blev forældre til en lille pige for tre måneder siden, og siden da har vi ikke været så tætte, manden og jeg, og nu er han begyndt at gå til thaimassage. Han siger, det er bedst for hans fødder, men jeg er bange for, der kan ske andet sådanne steder. Man hører jo så meget. Jeg vil jo helst ikke beskylde ham for noget, så han bliver ked af det. Men jeg er ikke helt sikker på, hvad der foregår sådanne steder. Sidste gang han kom hjem prøvede jeg at tage ham i munden, da vi skulle sove (jeg synes ikke, jeg er helt klar dernede endnu), men han kunne slet ikke blive hård. Hvad kan det betyde, og hvad synes I, jeg skal gøre?

Knus.

Jeg har læst hele tråden, og der er ingen tvivl om, at din mand går til ludere.

Når det så er sagt, er jeg umådeligt glad for, at der er muslimske kvinder i denne tråd, der kan fortælle, at din opfattelse af tingene ikke stemmer - for du bekræfter da en masse fordomme om undertrykkelse, mandens totale dominans og diktering af, hvad du må og ikke må, og at du bare skal finde dig i hvilken som helst opførsel fra din mands side.

Har en spirende mistanke om, at du hellere vil fortsætte med at "sende" din mand til luderne i stedet for at få hjælp til at sætte en stopper for det - om det så skulle betyde skilsmisse, hvilket enhver normalt tænkende kvinde ville vælge, hvis manden havde sådanne "fritidsaktiviteter".

Søg hjælp - eller lad din datter vokse op med, at far har flere damer, det kan ikke holdes skjult, og hvis du accepterer det, vil hun tro, det er normalt og måske selv skulle leve med smerten en dag.

Anmeld

9. januar 2015

Anop

Jeg er meget troende Muslim, og derfor er jeg helt med på, at kvinden er underlagt mandens vilje, sådan som mennesket er underlagt Allah. Det min mand gør er naturligvis det bedste - fordi det er Allahs vilje. Det er jo ren racisme, når folk skriver, at jeg skal gå fra ham og alle de ting der. Nej, min plads er under min mand, og så må jeg sige, at jeg sådan set også opfatter muslimer som mennesker, der slet ikke må kritiseres. Hvorfor skulle man dog gøre det?

Anmeld

9. januar 2015

Ayasmor

Jeg er meget troende Muslim, og derfor er jeg helt med på, at kvinden er underlagt mandens vilje, sådan som mennesket er underlagt Allah. Det min mand gør er naturligvis det bedste - fordi det er Allahs vilje. Det er jo ren racisme, når folk skriver, at jeg skal gå fra ham og alle de ting der. Nej, min plads er under min mand, og så må jeg sige, at jeg sådan set også opfatter muslimer som mennesker, der slet ikke må kritiseres. Hvorfor skulle man dog gøre det?

Jeg er meget ked af at høre, at du/i tolker islam på denne måde.
Du er bestemt ikke underlagt din mands vilje, når det drejer sig om, at han er dig utro og har seksuel omgang med andre end dig, hans kone. Hvorfor er det okay for ham være dig utro, men du er underlagt hans vilje, og må derfor ikke blive skilt eller bruge computeren?
Ifølge islam, skal han som mand respektere dig som sin hustru, og ikke have seksuel omgang med andre, endda udenfor ægteskab! Det er lige netop hans opførsel, der ifølge islam, giver dig ret til at blive skilt.
Jeg bider i øvrigt også mærke i, at du skriver, at du er meget troende, hvilket jeg har respekt for. Er oralsex okay i islam?
Er utroskab det bedste din mand gør, fordi det er Allahs vilje? Mig bekendt tager Allah der stærkt afstand fra, hvad der er haram og det må man sige, at utroskab/sex udenfor ægteskab bestemt er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.