Er thaimassage i orden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30.502 visninger
72 svar
304 synes godt om
8. januar 2015

Anop

Vi blev forældre til en lille pige for tre måneder siden, og siden da har vi ikke været så tætte, manden og jeg, og nu er han begyndt at gå til thaimassage. Han siger, det er bedst for hans fødder, men jeg er bange for, der kan ske andet sådanne steder. Man hører jo så meget. Jeg vil jo helst ikke beskylde ham for noget, så han bliver ked af det. Men jeg er ikke helt sikker på, hvad der foregår sådanne steder. Sidste gang han kom hjem prøvede jeg at tage ham i munden, da vi skulle sove (jeg synes ikke, jeg er helt klar dernede endnu), men han kunne slet ikke blive hård. Hvad kan det betyde, og hvad synes I, jeg skal gøre?

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Thaimassage? Ja mig bekendt er det noget med happy ending.

Anmeld

8. januar 2015

Anop

Hvad betyder det?

Anmeld

8. januar 2015

EAF

Anop skriver:

Vi blev forældre til en lille pige for tre måneder siden, og siden da har vi ikke været så tætte, manden og jeg, og nu er han begyndt at gå til thaimassage. Han siger, det er bedst for hans fødder, men jeg er bange for, der kan ske andet sådanne steder. Man hører jo så meget. Jeg vil jo helst ikke beskylde ham for noget, så han bliver ked af det. Men jeg er ikke helt sikker på, hvad der foregår sådanne steder. Sidste gang han kom hjem prøvede jeg at tage ham i munden, da vi skulle sove (jeg synes ikke, jeg er helt klar dernede endnu), men han kunne slet ikke blive hård. Hvad kan det betyde, og hvad synes I, jeg skal gøre?

Knus.

Jeg er altså sikker på der er adskillige varianter af thaimassage. Min mand var da ved at sende mig afsted som gave her for en uges tid siden da jeg har hold i nakken og den salon ligger lige over i nabobyen. Er garanti garanteret han ikke ville hvis der var HAPPY ENDING  Men bed da om adressen og sig du rigtig gerne vil med da det kunne være super godt efter fødslen og graviditeten - se hvad han siger  Parmassage må de da næsten tilbyde og check stedet ud evt. deres hjemmeside 

Anmeld

8. januar 2015

EAF

Anop skriver:

Hvad betyder det?

Happy ending - vil vove at påstå det er en anden måde at sige der kan medfølge orgasme som slutning 

Anmeld

8. januar 2015

WilliamDSTN

Anop skriver:

Knus.

jeg ville heller ikk bryde mig om det, min mand skal ikk røres af andre kvinder. Men omkring det andet, så ville jeg sige at du skulle prøve at gøre ham klar til aftens begivenheder i løbet af hele dagen, fx, start på lørdag der har du en hel dag, rør ham steder han godt kan lide kys ham med lidt mere gnist end bare det alm kys, gør lidt mere ud af det hele min mand elsker når jeg går en hel dag og gør ham klar til om aftenen  

Anmeld

8. januar 2015

Anop

Natteravnen skriver:

Jeg er altså sikker på der er adskillige varianter af thaimassage. Min mand var da ved at sende mig afsted som gave her for en uges tid siden da jeg har hold i nakken og den salon ligger lige over i nabobyen. Er garanti garanteret han ikke ville hvis der var HAPPY ENDING  Men bed da om adressen og sig du rigtig gerne vil med da det kunne være super godt efter fødslen og graviditeten - se hvad han siger  Parmassage må de da næsten tilbyde og check stedet ud evt. deres hjemmeside 

Jeg har spurgt, om ikke jeg må komme med, men han siger, at der kun må være en kunde ad gangen for brandtilsynet. 

Anmeld

8. januar 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

NOGEN thaiklinikker tilbyder "Happy ending"/udløsning. Men ikke alle. Og det er valgfrit. 

Jeg har kvindelige kollegaer der sværger til thaimassage, og det er altså mod deres helt reelle arbejds-skavanker  

Anmeld

8. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har spurgt, om ikke jeg må komme med, men han siger, at der kun må være en kunde ad gangen for brandtilsynet. 

Sorry men det lyder jo absurd. 

Men han ville vel ikke fortælle dig han får thaimassage hvis der var noget seksuelt involveret - ville han så ikke skjule det? 

Anmeld

8. januar 2015

mor88

Knus.

Dobbelt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.