Er thaimassage i orden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2015

EAF

Lige et lillebitte sidespring, men læs her.. 

http://www.information.dk/266004 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2015

Stimap

Anop skriver:

Jeg ved ikke så meget om det der slags massage, men jeg må jo snakke med ham om det, når han kommer hjem fra det i aften. Men hvordan gør man det uden at beskylde ham for noget? Øv, hvor er det bare ærgerligt, hvis der er mere i det end som så.

Jeg synes sagtens du kan beskylde ham.... Jeg ville på ingen måder have problemer med at konfrontere ham med det jeg vidste om den klinik... 

Det må være hans job at bevise, der IKKE ligger andet bag! Især når han foretrækker lige netop dén klinik til hans ømme fødder... 

Ellers tag røven på ham og sig du har snakket med klinikken og bestilt tid til en par "massage", fordi du synes det kunne gavne jer begge... 

Anmeld

8. januar 2015

BinaMor

Anop skriver:

Jeg ved ikke så meget om det der slags massage, men jeg må jo snakke med ham om det, når han kommer hjem fra det i aften. Men hvordan gør man det uden at beskylde ham for noget? Øv, hvor er det bare ærgerligt, hvis der er mere i det end som så.

søde ven når det gælder et sted hvor de også tilbyder noget seksuelt så er du i din fulde ret til at konfronterer ham. også selvom det lyder som en "beskyldning" du skylder ikke at stole 100% på ham når der er sådanne skumle ting derhenne (IMO)

jeg tror min mand var blevet mødt med en sko igennem luften når han kom hjem. selvfølgelig ved han det forgår der når han kommer der. om det er sket ved ham eller ej ved vi ikke men alene det at han kommer et "ludersted" ville få mit sind i så meget kog. bum basta.

jeg har også lige googlet lidt og det er sex de også tilbyder.

mange kram

Anmeld

8. januar 2015

Anop

Jeg ville nok ikke sådan bare lige anklage ham for sådanne ting, fordi det går meget imod den måde, jeg er opdraget på. da jeg er troende muslim og af palæstinensisk afstamning (3. generation), så er det ikke normalt, at kvinden rejser sig mod manden på den måde. Men hvad skal man så gøre, jeg er ved at have lidt panik på, kan jeg godt mærke.

Anmeld

8. januar 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Anop skriver:

Forstår ikke du vil lade ham tage der hend ?? Igen og han har da tænkt sig at lyve om det som han hele tiden har gjort enten får han et blowjob eller har han sex med en af dem. ! 

Kan du klare at vide at det er han laver mens du sidder hjemme med jeres baby.  

Så det er jo ikke en beskyldning at du konfrontere ham med der da det jo er det der sker 

Der er jo flere der skriver at de har kammerater der kommer der. 

Min mand havde fået sparket. 

Anmeld

8. januar 2015

BinaMor

Anop skriver:

Jeg ville nok ikke sådan bare lige anklage ham for sådanne ting, fordi det går meget imod den måde, jeg er opdraget på. da jeg er troende muslim og af palæstinensisk afstamning (3. generation), så er det ikke normalt, at kvinden rejser sig mod manden på den måde. Men hvad skal man så gøre, jeg er ved at have lidt panik på, kan jeg godt mærke.

hmm... ja. det er svært. kender ikke meget til religionen men ved godt det du skriver. men du må se om du alligevel kan rejse dig lidt. måske på din egen måde. kvindelist? psykologi imod ham?

du må bede ham sætte sig ned så i kan få en snak. fortæl det, du ved om det (men du risikere så han bliver sur over du har "kigget")

at du er ked af det og din fornemmelse siger dig at tingene ikke er kørt korrekt. at du ikke bryder dig om det og hvis han elsker dig så ville stoppe det sted og finde et andet. jeg ville også bede om sandheden (og kunne nemt finde på at lyve og sige jeg ikke vil blive sur. kun hvis jeg ikke fik sandheden - og så blive sur alligevel efter)

den er svær..

men uanset hvad så må du altså ikke accepterer det!!

Anmeld

8. januar 2015

Stimap

Anop skriver:

Hvad med din mand er han også muslim? Kristen eller noget helt tredje? Nu ved jeg ikke ret meget om de forskellige religioner, men tænkte om der var "regler" omkring utroskab/købesex?

Kan godt forstå du synes det er svært og har lyst til at panikke! Det ville jeg nok også selv gøre... Men jeg ville aldrig finde mig i at min mand gik sådan et sted... 

Spørg indtil ham på den måde du har det bedst med.. fortæl du er ked af at tænke sådan om ham, men du synes det virker som et lusket sted.. Måske han ville finde et andet sted, for din skyld? - hvis der ikke er mere i det, end han siger ... 

Anmeld

8. januar 2015

Anop

Stimap skriver:

Hvad med din mand er han også muslim? Kristen eller noget helt tredje? Nu ved jeg ikke ret meget om de forskellige religioner, men tænkte om der var "regler" omkring utroskab/købesex?

Kan godt forstå du synes det er svært og har lyst til at panikke! Det ville jeg nok også selv gøre... Men jeg ville aldrig finde mig i at min mand gik sådan et sted... 

Spørg indtil ham på den måde du har det bedst med.. fortæl du er ked af at tænke sådan om ham, men du synes det virker som et lusket sted.. Måske han ville finde et andet sted, for din skyld? - hvis der ikke er mere i det, end han siger ... 

Min mand er selvfølgelig Muslim, så der er ikke mulighed for på den måde at "smidde ham ud", og hvad I skriver, det kan man simpelthen ikke. Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal tale med ham om det.

Anmeld

8. januar 2015

mor88

Min mand er selvfølgelig Muslim, så der er ikke mulighed for på den måde at "smidde ham ud", og hvad I skriver, det kan man simpelthen ikke. Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal tale med ham om det.

Så da i er muslimer, kan din mand frit tilfredsstille sine lyster udenfor hjemmet, men du må endelig ikke sige eller gøre noget for at han bliver vred? Altså det du siger er at du er undertrykt?

der får altså mit pis i kog at kvinder ikke "kan få lov" til at forsvare sig selv og sit køn  Men jeg ved at muslimske kvinder er blevet skilt fra utro mænd, så noget må man kunne gøre.

Anmeld

8. januar 2015

EAF

Anop skriver:

https://www.facebook.com/Islampaadansk/posts/493487597369712

Et udklip

Kvinden accepterer at adlyde sin mand, fordi Allah har befalet hende det, men kun så længe han er retskaffen og behandler hende ifølge de islamiske love og regler. Kvindens adlydelse er dermed ikke indenfor noget der går i mod Islam, her er hun tvært i mod forpligtet til at trodse sin mand. Kvindens primære rolle er, at være mor, varetage hjemmet samt være en hengiven kone. Det er hendes ansvar at pleje børnene og opdrage individer med en islamisk personlighed både psykologisk og mentalt. Men det er ikke ensbetydende med at hun skal fængsles med hjemlige opgaver. Kvinden skal ifølge islam have en central rolle i samfundet, idet hun er pålagt at engagere sig i de politiske og samfundsmæssige affærer. Kvinden har også ret til at en karriere indenfor erhvervslivet. Men hendes fornemme rolle som mor og husets varetagelse skal altid prioriteres højst, da dette er den rolle, som Allah har forpligtet hende.

Han respektere DIG ikke som landet ligger, han lyver for dig, du KAN søge skilsmisse i så fald han er dig utro, og ifølge det skrevne er det din PLIGT at trodse ham! Stå op for dig selv og gør ham klart at han skal respektere dig - og at du ER en hengiven hustru, MEN du kan jo ikke være sammen med ham førend du er parat i de nedre regioner! 

Min mand og jeg fuldbyrdede ikke seksuelt samkvem før 8 mrd efter fødslen og han fik ikke ondt i fødderne lige pludselig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.