Anop skriver:
Jeg ville nok ikke sådan bare lige anklage ham for sådanne ting, fordi det går meget imod den måde, jeg er opdraget på. da jeg er troende muslim og af palæstinensisk afstamning (3. generation), så er det ikke normalt, at kvinden rejser sig mod manden på den måde. Men hvad skal man så gøre, jeg er ved at have lidt panik på, kan jeg godt mærke.
https://www.facebook.com/Islampaadansk/posts/493487597369712
Et udklip
Kvinden accepterer at adlyde sin mand, fordi Allah har befalet hende det, men kun så længe han er retskaffen og behandler hende ifølge de islamiske love og regler. Kvindens adlydelse er dermed ikke indenfor noget der går i mod Islam, her er hun tvært i mod forpligtet til at trodse sin mand. Kvindens primære rolle er, at være mor, varetage hjemmet samt være en hengiven kone. Det er hendes ansvar at pleje børnene og opdrage individer med en islamisk personlighed både psykologisk og mentalt. Men det er ikke ensbetydende med at hun skal fængsles med hjemlige opgaver. Kvinden skal ifølge islam have en central rolle i samfundet, idet hun er pålagt at engagere sig i de politiske og samfundsmæssige affærer. Kvinden har også ret til at en karriere indenfor erhvervslivet. Men hendes fornemme rolle som mor og husets varetagelse skal altid prioriteres højst, da dette er den rolle, som Allah har forpligtet hende.
Han respektere DIG ikke som landet ligger, han lyver for dig, du KAN søge skilsmisse i så fald han er dig utro, og ifølge det skrevne er det din PLIGT at trodse ham! Stå op for dig selv og gør ham klart at han skal respektere dig - og at du ER en hengiven hustru, MEN du kan jo ikke være sammen med ham førend du er parat i de nedre regioner!
Min mand og jeg fuldbyrdede ikke seksuelt samkvem før 8 mrd efter fødslen og han fik ikke ondt i fødderne lige pludselig.
Anmeld