Anonym skriver:
Det kommer desværre nok ikke til at ske.
Vi er ikke rigtig på talefod med hende og hendes søster.
Er det en del af problematikken, forstået sådan, at du frygter "ballade", hvis du holder hendes far væk fra hendes runde fødselsdag? Jeg tænker, at der må ligge noget bag, at I ikke er på talefod?
Risikerer I, at svigerfar vil føle sig klemt og måske blive bebrejdet, at han vælger jer fremfor sin datter? I så fald synes jeg faktisk, det er synd for ham, at han bliver taget som gidsel. Er han biofar eller papfar for din mand? Hvis han "kun" er svigermors kæreste, så kan det - uanset, om datteren ikke holder noget stort - virke på hende, som om han sætter sin "nye" familie over sit eget barn. Den situation ville jeg nok forsøge at skåne ham for.
Jeg er personligt ikke den, der gør meget ud af mine runde fødselsdage, og skulle jeg med til bryllup på min fødselsdag, ville det ikke være noget problem overhovedet. Men hvis min far valgte at tage til bryllup hos et papbarn - eller for den sags skyld et biologisk - som jeg havde et problematisk forhold til på min runde fødselsdag, så ville det nok pirke til nogle "dumme" følelser. Uanset, at et bryllup i mine øjne er større og vigtigere end min fødselsdag.
Anmeld