Vrøvl med datoen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes i ska holde fast i jeres dato, da det jo slet ik er sikkert at hun holder noget.

Og når i har været ude i så god tid, så har jo også masse af tid til at finde en anden dato, hvor hun så ka holde sin egen fest. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Stort tillykke med kommende bryllup

Jeg vil helt klart anbefale jer at vælge jeres dato med hjertet! Derfor hold fast i d. 4. juli! Det skal da helt klart være jeres bryllupsdag.

Desuden vil jeg mene at man sagtens kan holde 30 års fødselsdag en anden dag end på selve dagen. Specielt for at tilgodese et så højt ønske som jeres. Jeg synes ikke at det er overfladisk eller andet.. Men som du selv skriver så har I intet at gøre med denne datter. Derfor er det i op til svigerfar at beslutte hvad han helst vil med til. I hvert fald i tilfælde af at datteren vælger at afholde fest på dagen.

Anmeld

1. januar 2015

tarkoflen

Hvad siger din kæreste til dilemmaet og har l snakket med svigerfar om det?

hvis ikke så er det da det første skridt på vejen. Hvis svigerfar allerede nu melder ud at han ikke kommer til jeres bryllup hvis hans datter holder fødselsdag den dag, så må l jo gøre op med jer selv hvad der er vigtigst, datoen eller at svigerfar er med!

Hvis l inviterer først, så er det jo sådan det er, tænker ikke hun kan reservere datoen uden at have lagt planer og inviteret! 

Anmeld

1. januar 2015

Pigent

Jeg ville sende en bryllups invitation ud i god tid og hold fast i datoen 

Anmeld

1. januar 2015

lineog4

Jeg kan så se jeg er modsat alle andre 

Jeg tænker hvis jeg som forældre stod og ikke kunne være sammen med mit barn på hendes 30 års fødselsdag fordi jeg skulle til bryllup (går ud fra hun ikke skal med), hvordan ville jeg have det? 

Ja bryllup er stort, men min datters 30 års fødselsdag er altså også stort. Og jeg ville ønske at dele dagen med hende. Skulle hun med og var hun okay med hendes runde dag foregik sådan, så er det måske en anden historie - og alligevel jeg ville da nok "glemme" bryllup lidt, for tænk sig mit mirakel blev 30 år...

Så mit råd er at spørge jer selv: hvis dit barn blev 30 ville du så synes der var fedt ikke at være sammen med i dit barn?

Anmeld

1. januar 2015

Marts<3

Anonym skriver:

Øv øv, hvor er vi egentlig endt i en lidt træls situation.

Vi fortalte igår kæresten's mor og hendes kæreste (svigerfar), datoen for vores bryllup. Det viser sig så, at svigerfar's datter (som vi intet har med at gøre), bliver 30 år. Men hun er typen der ikke inviterer til noget før en uge før, som endda er tidligt for hende. 

Og det var bare den perfekte dato for os, da vi skal til konfirmation i maj, 60 års fødselsdag i august og bryllup igen sidst i august eller først i september, så vores dato lå lige midt i det hele  

Da jeg har dele børn (og børn ikke skal med til vores bryllup), kan det kun lade sig gøre hveranden weekend, så der er egentlig ikke så mange datoer at vælge imellem. 

Vi havde valgt 4. juli. Elsker at se datoen stå skrevet, for det ser jo godt ud og det lyder godt når man siger det 

Men nu til dilemmaet: 

Vi kan vælge, at holde fast ved den 4. juli - men alligevel synes jeg jo ikke vi kan være det bekendt, selvom vi intet har med hans datter at gøre. 

Eller vi kan vælge en anden dato, som så enten ville blive 20 juni, eller 18. juli. Men jeg kan ikke lide nogle af datoerne - det lyder ikke godt, og se heller ikke godt ud når man skriver dem (synes jeg ihvertfald ikke), og ja det er sikkert vildt overfladisk, men øv, er simpelthen så ked af da, for det var bare DATOEN!! 

Men... Ja, jeg føler egentlig ikke, at jeg har andet valgt end at ændre datoen 

Hvad havde I andre gjort?

Må jeg spørger hvorfor dine børn ikke skal med til brylluppet? 

Anmeld

2. januar 2015

Kløver

lineog4 skriver:

Jeg tænker hvis jeg som forældre stod og ikke kunne være sammen med mit barn på hendes 30 års fødselsdag fordi jeg skulle til bryllup (går ud fra hun ikke skal med), hvordan ville jeg have det? 

Ja bryllup er stort, men min datters 30 års fødselsdag er altså også stort. Og jeg ville ønske at dele dagen med hende. Skulle hun med og var hun okay med hendes runde dag foregik sådan, så er det måske en anden historie - og alligevel jeg ville da nok "glemme" bryllup lidt, for tænk sig mit mirakel blev 30 år...

Så mit råd er at spørge jer selv: hvis dit barn blev 30 ville du så synes der var fedt ikke at være sammen med i dit barn?

Jeg er faktisk også med her. Hvis jeg vidste at det faldt lige på dagen, ville jeg enten flytte datoen eller forhøre om hun ha de planer om at holde noget den pågældende dag 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes i ska holde fast i jeres dato, da det jo slet ik er sikkert at hun holder noget.

Og når i har været ude i så god tid, så har jo også masse af tid til at finde en anden dato, hvor hun så ka holde sin egen fest. Vh stine

Nej præcis, vi overvejer dog at spørge svigerfar om han ikke kan spørge om hun holder noget den dag, eller om hun evt. kan rykke til en anden weekend. 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Stort tillykke med kommende bryllup

Jeg vil helt klart anbefale jer at vælge jeres dato med hjertet! Derfor hold fast i d. 4. juli! Det skal da helt klart være jeres bryllupsdag.

Desuden vil jeg mene at man sagtens kan holde 30 års fødselsdag en anden dag end på selve dagen. Specielt for at tilgodese et så højt ønske som jeres. Jeg synes ikke at det er overfladisk eller andet.. Men som du selv skriver så har I intet at gøre med denne datter. Derfor er det i op til svigerfar at beslutte hvad han helst vil med til. I hvert fald i tilfælde af at datteren vælger at afholde fest på dagen.

Tak

Tror vi holder fast i dagen, men spørger svigerfar om han ikke kan spørge hende om hun holder noget den dag, eller om hun kan rykke til en anden weekend. 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Mht. dit spørgsmål, så må jeg sige at det kom helt an på hvordan mit barn selv havde det med dagen. 

Men de har bare aldrig været typen der holder noget, så tænker at vi spørger svigerfar om han ikke kan spørge om hun holder noget. 

Jeg tror ikke umiddelbart, at hun ser sin 30 års fødselsdag som noget stort noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.