Øv øv, hvor er vi egentlig endt i en lidt træls situation.
Vi fortalte igår kæresten's mor og hendes kæreste (svigerfar), datoen for vores bryllup. Det viser sig så, at svigerfar's datter (som vi intet har med at gøre), bliver 30 år. Men hun er typen der ikke inviterer til noget før en uge før, som endda er tidligt for hende.
Og det var bare den perfekte dato for os, da vi skal til konfirmation i maj, 60 års fødselsdag i august og bryllup igen sidst i august eller først i september, så vores dato lå lige midt i det hele
Da jeg har dele børn (og børn ikke skal med til vores bryllup), kan det kun lade sig gøre hveranden weekend, så der er egentlig ikke så mange datoer at vælge imellem.
Vi havde valgt 4. juli. Elsker at se datoen stå skrevet, for det ser jo godt ud og det lyder godt når man siger det 
Men nu til dilemmaet:
Vi kan vælge, at holde fast ved den 4. juli - men alligevel synes jeg jo ikke vi kan være det bekendt, selvom vi intet har med hans datter at gøre.
Eller vi kan vælge en anden dato, som så enten ville blive 20 juni, eller 18. juli. Men jeg kan ikke lide nogle af datoerne - det lyder ikke godt, og se heller ikke godt ud når man skriver dem (synes jeg ihvertfald ikke), og ja det er sikkert vildt overfladisk, men øv, er simpelthen så ked af da, for det var bare DATOEN!! 
Men... Ja, jeg føler egentlig ikke, at jeg har andet valgt end at ændre datoen 
Hvad havde I andre gjort?