Anonym skriver:
Mht. dit spørgsmål, så må jeg sige at det kom helt an på hvordan mit barn selv havde det med dagen.
Men de har bare aldrig været typen der holder noget, så tænker at vi spørger svigerfar om han ikke kan spørge om hun holder noget.
Jeg tror ikke umiddelbart, at hun ser sin 30 års fødselsdag som noget stort noget.
Der har jeg og min familie nok bare en anden tilgang. Om man holder noget, eller man blot er hjemme. Ja så er man sammen med sine børn på deres fødselsdag. Bare tanken om nogen ville sætte mig i det dilemma at jeg ikke kunne nyde min datter den dag hun kom til verden for 30 år siden giver mig tårer i øjnene. Og derfor heller ikke for mig et spørgsmål om hun kan flytte, for selvsagt kan hun ikke det, det er jo den dag hun blev født 
Men der er man jo forskellige i forhold til fødselsdage - for mig er de vigtige og ville nødig blive sat i den situation og ville formodentlig melde afbud og være rigtig ked af I satte mig i situationen når der er 365 andre dage at vælge 
Men udover det kan jeg ikke lade være med at tænke på omi har tænkt på hvor mange der ikke kan komme i julimåned, ville personligt aldrig selv invitere til noget i juli og det til trods for min søn har fødselsdag i juli
Anmeld