Vrøvl med datoen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Må jeg spørger hvorfor dine børn ikke skal med til brylluppet? 

Nu snakker vi selve festen, og der synes jeg de er for små. 

Synes det er en voksenting, og lige den dag har jeg ikke lyst til, at der skal være børn som jeg skal tage hensyn til. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2015

De3Guldklumper

lineog4 skriver:

Jeg kan så se jeg er modsat alle andre 

Jeg tænker hvis jeg som forældre stod og ikke kunne være sammen med mit barn på hendes 30 års fødselsdag fordi jeg skulle til bryllup (går ud fra hun ikke skal med), hvordan ville jeg have det? 

Ja bryllup er stort, men min datters 30 års fødselsdag er altså også stort. Og jeg ville ønske at dele dagen med hende. Skulle hun med og var hun okay med hendes runde dag foregik sådan, så er det måske en anden historie - og alligevel jeg ville da nok "glemme" bryllup lidt, for tænk sig mit mirakel blev 30 år...

Så mit råd er at spørge jer selv: hvis dit barn blev 30 ville du så synes der var fedt ikke at være sammen med i dit barn?

Fuldstændig med på denne..

Og til ts: Så synes jeg faktisk det var mere på sin plads at i selv ringede til hende og spurgte end at bruge svigerfar som mellemmand. (også selvom i ikke har noget med hende at gøre)

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

De3Guldklumper skriver:

Fuldstændig med på denne..

Og til ts: Så synes jeg faktisk det var mere på sin plads at i selv ringede til hende og spurgte end at bruge svigerfar som mellemmand. (også selvom i ikke har noget med hende at gøre)

Det kommer desværre nok ikke til at ske. 

Vi er ikke rigtig på talefod med hende og hendes søster. 

Anmeld

2. januar 2015

Marts<3

Anonym skriver:

Nu snakker vi selve festen, og der synes jeg de er for små. 

Synes det er en voksenting, og lige den dag har jeg ikke lyst til, at der skal være børn som jeg skal tage hensyn til. 

Okay. Så de er med til vielsen og receptionen? 

Anmeld

2. januar 2015

lineog4

Anonym skriver:

Mht. dit spørgsmål, så må jeg sige at det kom helt an på hvordan mit barn selv havde det med dagen. 

Men de har bare aldrig været typen der holder noget, så tænker at vi spørger svigerfar om han ikke kan spørge om hun holder noget. 

Jeg tror ikke umiddelbart, at hun ser sin 30 års fødselsdag som noget stort noget. 

Der har jeg og min familie nok bare en anden tilgang. Om man holder noget, eller man blot er hjemme. Ja så er man sammen med sine børn på deres fødselsdag. Bare tanken om nogen ville sætte mig i det dilemma at jeg ikke kunne nyde min datter den dag hun kom til verden for 30 år siden giver mig tårer i øjnene. Og derfor heller ikke for mig et spørgsmål om hun kan flytte, for selvsagt kan hun ikke det, det er jo den dag hun blev født 

Men der er man jo forskellige i forhold til fødselsdage - for mig er de vigtige og ville nødig blive sat i den situation og ville formodentlig melde afbud og være rigtig ked af I satte mig i situationen når der er 365 andre dage at vælge 

Men udover det kan jeg ikke lade være med at tænke på omi har tænkt på hvor mange der ikke kan komme i julimåned, ville personligt aldrig selv invitere til noget i juli og det til trods for min søn har fødselsdag i juli

Anmeld

2. januar 2015

Patriark

Anonym skriver:

Nemlig, og 4. Juli lyder altså bare bedst!

Jeg forstår ikke hvorfor? Er det talenes form, lyden eller rækkefølgen af tal?

Anmeld

2. januar 2015

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Det kommer desværre nok ikke til at ske. 

Vi er ikke rigtig på talefod med hende og hendes søster. 

Det er jo kun jer der bestemmer om det kommer til at ske..

Nogen gange er man bare nødt til at bide i det sure æble frem for at vælge den nemme løsning. 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

Jeg forstår ikke hvorfor? Er det talenes form, lyden eller rækkefølgen af tal?

Det er både når man siger det og når det står skrevet. 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Der har jeg og min familie nok bare en anden tilgang. Om man holder noget, eller man blot er hjemme. Ja så er man sammen med sine børn på deres fødselsdag. Bare tanken om nogen ville sætte mig i det dilemma at jeg ikke kunne nyde min datter den dag hun kom til verden for 30 år siden giver mig tårer i øjnene. Og derfor heller ikke for mig et spørgsmål om hun kan flytte, for selvsagt kan hun ikke det, det er jo den dag hun blev født 

Men der er man jo forskellige i forhold til fødselsdage - for mig er de vigtige og ville nødig blive sat i den situation og ville formodentlig melde afbud og være rigtig ked af I satte mig i situationen når der er 365 andre dage at vælge 

Men udover det kan jeg ikke lade være med at tænke på omi har tænkt på hvor mange der ikke kan komme i julimåned, ville personligt aldrig selv invitere til noget i juli og det til trods for min søn har fødselsdag i juli

Tænker du ferie i juli? 

Åh, hader at skulle føje mig for en person jeg intet har med at gøre og vælge en dato som jeg ikke bliver glad for 

Anmeld

2. januar 2015

hesøth

Hold nu bare fast i den dato......der vil altid være et eller andet gejl med at andre havde tænkt på et eller andet på et eller andet tidspunkt.

Min søster er fx gift på min fætters fødselsdag - og det holdt da ikke min faster og onkel fra at deltage.....men hvis de hellere ville have været til noget andet, så de da bare takket nej til invitationen.

Hold jeres bryllup den dag i har lyst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.