Ked af det ikke lykkedes med amning, amning er en hård nyser og det var flot du prøvede. Og det behøver ikke være nogen skyld eller noget der gentager sig næste gang.
Jeg kan godt forstå dig, det er da også trættende hvis det føles som om hun skal hæve sig selv overfor dig. Måske har hun et behov for at give sig et klap på skuldrene, eller også er det bare blevet en vane.
Jeg tror du overvinder mest ved at sige til dig selv at du og dine valg er gode nok, og at hendes kommentarer ikke skal ødelægge noget som helst for dig eller dit humør, det er svært men prøv. Jeg ville ikke sige noget, max lave en joke med det.
Jeg synes amning er et følsom punkt, og jeg tror du skal ignorere det så godt du kan, til det stopper. For det kan ikke blive ved med at være interessant hvad ens børn vejer og hvad de tager på. Go mælk, dårlig mælk mv. børn er forskellige og det har jo intet med hendes bryster at gøre i princippet. Hun har modermælk i sine dit barn har ikke, og de trives begge to og det er det vigtigste.
Anmeld