Anonym skriver:
Ja har du nok ret i, for hun er begyndt at gøre det samme med grød og det er ikke nok med almindeligt hjemmelavet grød, det er sådan noget overdrevet hvor jeg får den der, at når ungen starter i skole bliver selv Mette blomsterberg misundelig over madpakken
har nok noget imod når nogen fremhæver sig selv og får trådt på andre, på vejen op 
Måske er det "dét, hun kan" - måske er hun ikke vant til at have succes med særligt meget, og hér er nogle områder, hun brillerer i. Jeg ville ikke tænke, at hun "trådte på andre på vejen op" - jeg har fx aldrig været nogen super "madpakkemor", og hvis nogen fremhævede deres evner som grød-kokke, ville det ikke røre mig det fjerneste, for jeg er helt afklaret med, at jeg ikke er super-øko-madlaver - til gengæld er der så meget andet, jeg er god til.
Hun træder først på andre i det øjeblik, hun direkte udtrykker, at hun er en bedre mor, fordi hun ammer, eller at folk, der køber færdiglavet grød er dovne eller ligeglade med deres børn. Det er dig, der lader dig træde på, når du opfatter hendes "praleri" som en indirekte kritik af dig.
Anmeld