Isabella_mor skriver:
Det er dig selv du skal arbejde med, mht. at det ikke lykkedes for dig.
Man kan desværre ikke bede andre om at lægge låg på sig selv fordi du er misundelig.
Det er da selvfølgelig synd for dig at du ikke kunne amme som du ønskede dig, men du skal huske at det at være en god mor sidder ikke i babserne.
Knus
Er ikke misundelig, har fint affundet mig, og har fundet ud af hvad der hidser mig op, og er hendes måde hun pålægger andre i sine indlæg at hendes måde er det eneste rigtige, hun har gjort det med flere ting, og i snak om grød blev det pludselig meget klart hvad der irriterede mig, og kan jo ikke lave om på hendes person, jeg går møbler udenom hende i det omfang jeg kan
er meget for amning og har intet imod andre ammer, eller snakker problemer om amning osv men nogle ting rammer men mere har spillet ind. Det er lidt mentaliteten at det skal fremhæves at hvis man gør det anderledes så er det forkert men gør man som hende er det derfor barnet trivedes. Og er helt enig, vi er alle gode mødre flaske eller ej, og måske netop essensen i den her sag. Kan desværre ikke komme med bedre eksempler uden at afsløre
Anmeld