Anonym skriver:
Helt enig - men jeg synes bare, at det er vores job som forældrene at sørge for hygiejnen dernede. Synes ikke andre skal vaske hende så grundigt på den måde.
Jamen det er jo sådan man gør.!! Også selvom det er en tisseble.! For at undgå at der bliver rødt og at det begynder at svie. Urin indeholder ammoniak som bliver stærkere når det kommer ud og får luft. Så hun har gjort det rigtige.
Men så synes jeg altså at du må gøre op mef dig selv om du ønsker atvandre skal have lov til at pusle dit barn.! Hvad hvis det havde været afføring og hun bare havde tørret overfladisk...? Det havde jo heller ikke været i orden jo.! For Der SKAL man jo netop være grundig, og din datter kommer til at skulle skiftes af pædagoger/eller dagplejer osv når hun er startet i Vuggestue/dagpleje. Så du bliver nødt til at indse at det ikke er forkert at være påpasselig ved bleskift især hos piger.
Jeg har også skiftet tissebleer og lortebleer på mine venners piger, og der var det grænseoverskridende ad helvedes til at skulle stå og vaske den lille bitte tissekone! Men de følelser om at "det er forkert" er jo egentlig fordi man tror det er overgreb af en art. Det kan du jo takke medierne for.! Men den bliver man nødt til at pakke væk.! Da det jo hverken er misbrug eller overgreb.! Det er jo noget det skal gøres.!
Anmeld