Hey med jer
for nogle måneder siden fødte men svigerinde deres trejde dreng ( nu har de 3 børn) som de kaldte Marius mens de andre 2 hedder Emil og Valdemar. E. fter hun fødte den sidste fødte jeg en vidunderlig pige som min mand og jeg kaldte Nancy
Da hun hørte navnet, sagde hun er det ikk for spicelt navn? Det kan hun blive mobbet med/det bliver hun mobbet af (noget i den stil sagde hun, vi fik at vide af mine svigerforældre da de besøgte os)
Jeg bliv godt nok ked af og vred og orvirret om at bare pga hun ikk er til det navn hvorfor skal hun kritisere og lyde som om at det kun vores pige der har risiko for at blive mobbet men da self ikk hendes drenge. 

Jeg gået lige siden nogle gange og tænker på det hun sagde. Og overvejer at deskuterer den med hende.
Er jeg gak eller hun kan ikk være bekendt at sige sådan noget?
Du skal ikke bruge så meget energi på at bekymre dig over hvad andre mener og synes. Folk vil altid have forskellige holdninger til forskellige ting, sådan er det.
Vores søn har også et specielt navn, og der er sikkert også blevet snakket bag vores ryg i familien, men jeg er da totalt ligeglad. Folk har lov til at have deres holdninger, så længe de behandler mig og min søn med respekt - og det gør de selvfølgelig.
Jeg har da også mine holdninger til at folk kalder deres børn for noget som tusindvis af andre børn hedder. Og hvad så? Det er jo ikke mine børn, så det kan være ligemeget hvad jeg mener.
Din bekymring synes jeg er udtryk for noget lavt selvværd. Svigerinden har ret til sin holdning, så længe hun viser omsorg, hvilket jeg synes hun gør ved ikke at sige det direkte til dig/jer. At svigerforældrene så "stikker" hende og videregiver den information, synes jeg er ufølsomt og forkert, både overfor dig og svigerinde.
Anmeld