Pernille bliver til Persille, Anne bliver til Anus osv osv osv. Vil man mobbe med et navn, så klarer man også at gøre det. Samtidig er der mængder af Perniller og Anner, som ikke er blevet mobbet med sit navn.
Jeg kan virkelig ikke se, at Nancy skulle give specielt grundlag for mobning! Det er ikke et top-10 navn, men aldrig har færre børn fået top-10 navn, så det er faktisk helt almindeligt. Det er et almindelig kendt navn så det burde virkelig ikke give problemer. De børn, som vokser op sammen med Nancy, vil regne det som helt normalt, for de er jo vant til det.
Hvis hun ikke har sagt det direkte til dig, ville jeg lade sagen ligge. Hvad hun tænker for sig selv må være hendes egen sag. At andre så har valgt at referere videre et eller andet, hun har sagt, er bare dårlig gjort. Jeg ville ikke have valgt de samme navne som mine søstre har valgt - og de ville helt sikkert heller ikke have valgt de samme navne, som jeg har valgt. Men det er da i orden. Alle vælger det, de selv mener er bedst for deres eget barn. At enkelte så tror, at de har det perfekte svar på alt, siger mere om dem, end om navnene de kommenterer.
Anmeld