Anonym skriver:
Hey med jer
for nogle måneder siden fødte men svigerinde deres trejde dreng ( nu har de 3 børn) som de kaldte Marius mens de andre 2 hedder Emil og Valdemar. E. fter hun fødte den sidste fødte jeg en vidunderlig pige som min mand og jeg kaldte Nancy
Da hun hørte navnet, sagde hun er det ikk for spicelt navn? Det kan hun blive mobbet med/det bliver hun mobbet af (noget i den stil sagde hun, vi fik at vide af mine svigerforældre da de besøgte os)
Jeg bliv godt nok ked af og vred og orvirret om at bare pga hun ikk er til det navn hvorfor skal hun kritisere og lyde som om at det kun vores pige der har risiko for at blive mobbet men da self ikk hendes drenge. 

Jeg gået lige siden nogle gange og tænker på det hun sagde. Og overvejer at deskuterer den med hende.
Er jeg gak eller hun kan ikk være bekendt at sige sådan noget?
Jeg kender flere med navnet Nancy, men jeg kommer så ikke fra DK, og synes ikke der er noget mærkeligt navn
Måske bare ikke noget navn mange hedder i DK, men hvad så, værden ville være kedelig hvis alle havde samme navn 
Jeg kan godt forstå du bliver ked af det og vred over hendes kommentar, men jeg synes ikke du skal bruge dine kræfter på at tænke på hvad hun synes.
Og værden er således at hvis der er nogle børn som vil mobbe et barn, så finder de altid noget at mobbe det med, uanset navnet. Så det med mobning skal du slet ikke bekymre dig om.
Men skal ikke lægge skjul på at jeg lige i det øjeblik hun sagte det, så ville jeg med det samme have sagt noget lignende.
Har faktisk selv oplevet at min moster sagde efter dåben det var synd at han skulle hedde Thor og at han ville blive mobbet. Men jeg er lidt ligeglad, og svarede ca sådan som jeg skrev ovenfor. Thor er ikke et navn man kan hedde i det land jeg kommer fra, så der er selvfølgelig ikke mange med det navn.