Anonym skriver:
Tak for alle Jeres beskeder i tråden - laver lige et fælles svar 
Føler ikke at jeg har eneret på navnet, men føler at når jeg har nævnet at dette navn er øverst på vores liste og min favorit, så synes jeg verden er fuld af andre kattenavne
Hun har vidst det med navnet i min. 3 mdr. og katten er først overvejet, set og betalt for under 3 uger siden.
Det med at hun lige er kommet ud af et laaaangt forhold - det er 5 gang hun slår op med ham på 6 år (så lad os nu se om de ikke finder sammen igen
)
Navnet forbliver på listen og er stadig min favorit - så håber da vores lille pige ligner en med det navn 
Sådan ville jeg løse problemet:
Du starter allerede nu med at kalde jeres guldklump dette navn i stedet for "baby" eller "hun", nævn det gerne 5-6 gange i hver sætning, når du taler med din svigerinde.
Vær supersød og overbærende med hende - og kald så katten "copy-cat" i stedet for dens navn, konsekvent, og ignorer hendes rettelser.
Derudover er det jo bare et spørgsmål om tid, før den bliver kørt ned eller stikker af eller æder sig fed og doven og uinteressant i Whiskas, og når hun så finder den store kærlighed igen, kommer den til at fylde minimalt i hendes liv og jeres bevidsthed.
Arrh, det var bare for sjov eller nowet....
Anmeld