Når ens kommende barns navn bliver taget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2014

Sissel

Omg.. Hvor er hun da topnederen.. Har hun selv børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Omg.. Hvor er hun da topnederen.. Har hun selv børn?

Nej, hun er lige kommet ud af et laaaangt forhold, og siger selv hun først skal have børne om 5-6 år pga uddannelse på uni.

Anmeld

3. december 2014

Aagaard

Jeg ville være ligeglad - det er jo bare en kat, desuden syntes barnet sikkert bare at det vil være skægt at katten hedder det samme.

- jeg var derimod blev æderspændt hvis det havde været et barn der havde været tale om.

Anmeld

3. december 2014

hesøth

Hvis I har valgt et navn, så behold det da. Det kan da være fløjtende lige meget om der findes en kat, der hedder det også.

Din svigerinde er et fjols, hvis hun tager jeres navn, men pyt da med det!

Anmeld

3. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Bum bum bum - havde en hyggesnak for nogle mdr. siden med min svigerinde:

Svigerinde: "Har I snakket om navne"?

Mig: "Vi har snakket om bipp og pip - men er mest til bipp" 

Svigerinde: "ej det er også et sødt navn"

Tiden går og nu overvejer svigerinde så at få kat - og for nogle dage siden fandt hun så the one.

Jeg kom så lige til at tænkte lidt for nogle aftner siden: GUD HVAD HVIS HUN NU KALDER SIN KAT FOR BIPP !!!!

Tænker så ikke mere over det - da vi så er samlet dagen efter.

Mig: "Har du så tænkt på navn til din kat"?

Svigerinde: "Ja, H...., S..... BIPP og et 4. navn.

JEG SAD BARE - og fik så sagt: "Nej, det har vi sat os på - og din kommende niece skal da ikke hedde det samme som din kat"

Svigerinde: "det skulle hun nok finde ud af selv"

Så hun får katten i januar - og jeg har termin i februar 

Havde bare lige brug for at få det ud 

Jeg ville stadigvæk kalde hende det navn du ønsker. Din svigerinde er underlig at hun vælger lige det navn, når hun ved der er et af jeres. men der skal ikke ødelægge det for jer. Det er en kat, herregud. 

Og så ville jeg lade vær med at lufte navne omkring hende igen. 

Anmeld

3. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville stadig kalde mit barn det navn jeg ønsker - men hun er da for nederen

Anmeld

3. december 2014

Mami

Nedern type 

En lidt sjov historie er da jeg var barn, kendte jeg en der havde en hund ved samme navn, jeg var flad og grin og kaldte den navne søster  Elskede at gå tur med den hund. Og lod som en det var den der blev kaldt på når jeg fik nej for Gud ved hvilken gang til at kravle op på kommoden og hoppe ned

Anmeld

3. december 2014

Mama85

Ej, come on..man har ikke eneret på et navn, man kan hellere ikke tillade sig at sige til andre, at navnet er taget..helt ærligt, tænk at gå i så små sko..når man først har luftet navnet, ja så er man selv ude om det hvis andre også falder for det 

Anmeld

3. december 2014

Lotus86

Mama85 skriver:

Ej, come on..man har ikke eneret på et navn, man kan hellere ikke tillade sig at sige til andre, at navnet er taget..helt ærligt, tænk at gå i så små sko..når man først har luftet navnet, ja så er man selv ude om det hvis andre også falder for det 

Selvfølgelig har man ikke eneret på et navn, det tror jeg også godt trådstarter er ganske klar over, men lige meget hvad,  så er det sgu da mega provokerende og sært, at lige præcis dèt navn som de ønsker deres barn skal hedde, lige er det som hendes skide kat nu skal hedde...! 

Anmeld

3. december 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Min lillebror og hans kæreste får en kat her sidst i dec .. Han ringede igår for at høre om han måtte kalde den cille hehe .. Min datter hedder Cecilie men bliver kaldt cille. Det har jeg intet imod ! tror bare hum bliver glad for en der hedder det samme som hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.