Alt for meget sukker i babygrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2009

Ni-ko-li-ne

qp skriver:

Du får en gratis fra sin sundhedsplejerske

ikke i alle kommuner... i Odense får man den ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

qp

Hmm unfair... her i Kbh får vi den

Anmeld

27. august 2009

Pige2009

Var der nogen der så Praxis? Hvad er jeres reaktioner?

Anmeld

27. august 2009

Trolde_mor

linda2009 skriver:

Var der nogen der så Praxis? Hvad er jeres reaktioner?

Så det meste af det og syntes faktisk de sagde det samme som der står i de to links... Der er i første indlæg...

Men er jo stadig i chok over at det er sådan. Det er sq vores børn!!

Anmeld

27. august 2009

Pige2009

Så det meste af det og syntes faktisk de sagde det samme som der står i de to links... Der er i første indlæg...

Men er jo stadig i chok over at det er sådan. Det er sq vores børn!!

Ja, ok. Jeg var desværre ikke selv hjemme til at kunne se det. Var det nogen reaktioner fra producenterne Hipp, Nestlé eller Beauvais?

Fik forøvrigt fat i bogen "Sund mad til babyer og tumlinger" i Bilka idag

Anmeld

27. august 2009

Trolde_mor

linda2009 skriver:

Ja, ok. Jeg var desværre ikke selv hjemme til at kunne se det. Var det nogen reaktioner fra producenterne Hipp, Nestlé eller Beauvais?

Fik forøvrigt fat i bogen "Sund mad til babyer og tumlinger" i Bilka idag

Hvor godt - er den ikke bare super ?

Så jeg faktisk ikke. Men hende der testede blev spurgt om ikke også man skulle tænke på at det jo ikke skulle være det barnet får hele dagen og derfor kun er en brøkdel af det samlede indtaget mad. Men som hun sagde - det bør i stedet være fordelt over alle måltider, frem for alt sukkeret er på et og man skal spare enormt på det, ved de andre måltider.. 

(sikke jeg kludre i det, men håber du kan følge mig hehe)

Anmeld

27. august 2009

Pige2009

Senia skriver:

Hvor godt - er den ikke bare super ?

Så jeg faktisk ikke. Men hende der testede blev spurgt om ikke også man skulle tænke på at det jo ikke skulle være det barnet får hele dagen og derfor kun er en brøkdel af det samlede indtaget mad. Men som hun sagde - det bør i stedet være fordelt over alle måltider, frem for alt sukkeret er på et og man skal spare enormt på det, ved de andre måltider.. 

(sikke jeg kludre i det, men håber du kan følge mig hehe)

Jeg forstår Jo, bogen ser virkelig god og spændende ud!! Men der går nok lidt tid inden jeg får brug for den, da jeg først har termin om 6 uger

Anmeld

27. august 2009

Cris

Jeg har set udsendelsen om det. Men det er klart, har I ikke selv smagt på grøden? De er bare så søde. Jeg har selv lavet grød derhjemme og en gang i mellem har jeg brugt købt (på ferie og hvis jeg glemte at købe et eller andet til grøden) Og forskellen var kæmpe stor. Købte grød smager bare a bolsje!!! Og jeg har også smagt på MME og mange af dem smager bare alt for søde, så babier kan bedre lide dem. Man ikke på ingredienterne og man kan se, at de putter forskellige ting. Man skal passe på med at give for meget købt mad. Jeg har selv lavet grød og det var ikke sååååå stor arbejde, synes jeg!

Anmeld

21. marts 2010

Pige2009

Læste lige denne her undersøgelse igen, og den stadfæstede min beslutning om kun at lave hjemmelavet grød til Laura

Anmeld

21. marts 2010

FruPudderkvast

Baagøe skriver:

Læste lige denne her undersøgelse igen, og den stadfæstede min beslutning om kun at lave hjemmelavet grød til Laura

Kan du godt komme ind på selve undersøgelsen?

Prøvede lige - og tror siden er forældet.. Øv øv.. Ville ellers gerne se undersøgelsen, da det snart er ved at være tid til at min søn skal have grød og mos..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.