Alt for meget sukker i babygrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Pige2009

~Sarah~ skriver:

Kan du godt komme ind på selve undersøgelsen?

Prøvede lige - og tror siden er forældet.. Øv øv.. Ville ellers gerne se undersøgelsen, da det snart er ved at være tid til at min søn skal have grød og mos..

Prøv at klikke på linket til artiklen, så får du undersøgelsen ridset op i store træk. Den er fra i sommers...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

FruPudderkvast

Baagøe skriver:

Prøv at klikke på linket til artiklen, så får du undersøgelsen ridset op i store træk. Den er fra i sommers...

Ja, så godt at det er en gammel undersøgelse..

Ellers må jeg lige prøve at google det

Anmeld

21. marts 2010

Pige2009

~Sarah~ skriver:

Ja, så godt at det er en gammel undersøgelse..

Ellers må jeg lige prøve at google det

Nyhedslinket virker i hvert fald, og undersøgelsen er ikke forældet, da alle produkter stadig bliver produceret

Anmeld

21. marts 2010

FruPudderkvast

Baagøe skriver:

Nyhedslinket virker i hvert fald, og undersøgelsen er ikke forældet, da alle produkter stadig bliver produceret

Ja, jeg mente egentlig også bare at siden er forældet..

Men det er satme skræmmende at hvis man ikke er klar over det, så fylder man bare sine børn med sukker..

Skal helt klart også selv lave det, men det er jo en god løsning med købe-mad når han skal passes ude..

Anmeld

22. marts 2010

Pige2009

~Sarah~ skriver:

Ja, jeg mente egentlig også bare at siden er forældet..

Men det er satme skræmmende at hvis man ikke er klar over det, så fylder man bare sine børn med sukker..

Skal helt klart også selv lave det, men det er jo en god løsning med købe-mad når han skal passes ude..

Jo, men jeg sætter nu bare min mor i sving, når mine forældre skal passe hende... Hi hi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.