Dårlige karakterer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2014

ErDetSnartNU

Jeg er decideret ked af det, når (hvis) jeg får et 4-tal, og ret skuffet over et 7-tal. Jeg er i gang med en universitetsuddannelse (9. semester) og ved, at livet ville være lidt lettere for mig, hvis jeg accepterede, at det ikke behøver at være 10 eller 12 hver gang.

Hvis du allerede har børn, synes jeg du skal affinde dig med, at 7 er fint nok - det svarer trods alt til 8-9 før, og er altså en middelkarakter , hvilket må være tilfredsstillende nok, når man også har små børn at tage sig af  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2014

Chevro

Anonym skriver:

Er der andre end mig, som klarer sig dårligt til eksamener?

Jeg klarer mig godt skriftligt, men i mundtlig får jeg altid kun 4 eller 7. Ville I være tilfredse med det?

Det er jo 8/9 efter den gamle scala 

Anmeld Citér

23. november 2014

Isabella_mor

7 er da smadder flot  

det er et gammelt 8 og 9 tal. og de var gode at få. så  7 er ganske fint

Anmeld Citér

24. november 2014

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

4 og 7 er flotte karakterer.

jeg er en af dem der går totalt i sort til eksamen

blev i januar uddannet pædagog og til alle eksamen kom jeg ud med 2.

hvilket jeg er glad for da jeg overhovedet ikke kan huske nogen form for teori når jeg er inde til eksamen.

så syntes du skal være stolt af den karakter du får

Jeg har det på samme måde. Jeg går fuldstændig i sort og kan ikke engang huske helt almindelige ord.

Fanden tage eksamener!

Anmeld Citér

24. november 2014

Wik

7 er ikke dårlig, men synes det kommer meget an på hvad man læser mv. 4 og 7 kan jo sagtens være meget utrifredsstillende i nogle sammenhænge men fantastisk i andre. 

Får jeg 7 til min afsluttende semester eksamen bliver jeg glad, er det 7 på HF i fx religion(et fag jeg er stærk i) er det meget utilfredsstillende. 

Anmeld Citér

24. november 2014

Lunae

Anonym skriver:

Jeg klarer mig godt skriftligt, men i mundtlig får jeg altid kun 4 eller 7. Ville I være tilfredse med det?

7 er en fin karakter. Det vigtige er, at man selv er tilfreds. 02 kan også være en god karakter for nogen.

Jeg ligger også primært på 4-7 i karakter og ved at jeg er bedre end det!

jeg har bare accepteret at med et liv med to børn og en masse andre ting, som pludselig stjæler mit fokus fra skolen, så er 4-7 fint for mig.

Anmeld Citér

24. november 2014

lene

7 er en rigtig fin karakter 

7-trins-skalaen

12: Fremragende præstation, udtømmende opfyldelse af fagets mål
10: Fortrinlig præstation, omfattende opfyldelse af fagets mål
7: God præstation, opfyldelse af fagets mål
4: Jævn præstation, mindre grad af opfyldelse af fagets mål
02: Tilstrækkelig præstation, den minimalt acceptable grad af opfyldelse af fagets mål
00: Utilstrækkelig præstation, ikke en acceptabel grad af opfyldelse af fagets mål
-3: Helt uacceptabel præstation

Anmeld Citér

26. marts 2015

Bruger

Anonym skriver:

4 er for den jævne præstation og 7 er for den gode præstation, så det er da nogle flotte karakterer.

Jeg har selv lige fået 7 til mundtlig eksamen

Anmeld Citér

26. marts 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg har det på samme måde. Jeg går fuldstændig i sort og kan ikke engang huske helt almindelige ord.

Fanden tage eksamener!

Jeg bliver også totalt nervøs ved eksamen ... Har tudet mange mange gange i eksamenslokaler ... Derfor er jeg personligt meget tilfreds med 4 og 7 - så må noget af det jeg har sagt  jo ha givet mening  

Så kan alle de andre stå nok så fint med deres 10 og 12 taller - jeg er stadig glad og stolt over mine 4 og 7 taller - for det var jo hvad jeg kunne præstere i øjeblikket under stort pres 

Det er som du selv har det - hvis du er tilfreds så lad være at sammenligne med de andre  

Anmeld Citér

27. marts 2015

Benjamins'mor

Jeg har fået 7 hele vejen igennem på min skole, undtagen en gang hvor jeg fik 4 - der var jeg godt nok skuffet. 

Men ellers er jeg fint tilfreds med 7.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.