Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnnaKJ skriver: Piklas Det er ikke kun skørt - men direkte ondt, synes jeg
Piklas
Det er ikke kun skørt - men direkte ondt, synes jeg
Jeg måtte lige læse det 2 gange. Det kan man simpelhen ikke kalde sit barn!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
En mand i min by har taget navnet Skrammer Sølvguitar. Det er jo så selvvalgt - jeg aner ikke, hvad han hed før. Han er nu en herlig type, som slet ikke kunne hedde andet.
Mor11 skriver: Der er rigtig mange skøre imellem alle de godkendte, men af navne jeg faktisk er stødt på i brug er Rumle nok det mystiske.. Jeg var sikker på det var et kælenavn - hvilket ville være sødt nok.! Men kan seriøst ikke forestille mig ham som hverken lidt større dreng, teenager eller grandvoksen med det navn
Der er rigtig mange skøre imellem alle de godkendte, men af navne jeg faktisk er stødt på i brug er Rumle nok det mystiske..
Jeg var sikker på det var et kælenavn - hvilket ville være sødt nok.! Men kan seriøst ikke forestille mig ham som hverken lidt større dreng, teenager eller grandvoksen med det navn
Jeg synes nu, Rumle Hammerich bærer navnet fint, selv om han ikke er helt ung. Men det passer nok også heldigere til hans levevej som instruktør af primært børnefilm end til en kontorchef i et ministerium
Mor og meget mere skriver: Jeg synes nu, Rumle Hammerich bærer navnet fint, selv om han ikke er helt ung. Men det passer nok også heldigere til hans levevej som instruktør af primært børnefilm end til en kontorchef i et ministerium
... eller en som arbejder inden for støjværn eller akustik....
Ciss skriver: ... eller en som arbejder inden for støjværn eller akustik....
Ekspert i mave/tarmproblemer! Fnis.
Honey, kender jeg en pige der hedder Og det værste er, at hun så har et ganske almindeligt -sen efternavn.
Det lyder bare mærkeligt. Ligesom f.eks Elvis Hansen.
Mami skriver: Ups altan hovsa hobitt
Ups
altan
hovsa
hobitt
Røverdatter skriver: Ved ikke helt om jeg kan være med på den her min søn hedder jo Birk, hvilket også er lidt specielt. Han går i Steiner børnehave så der er mange med forskellige sjove navne Og faktisk synes jeg godt om navne såsom Sne, Sol, Rose, Anemone, Falke, Alf osv. Til gengæld er navne såsom Bord, Stol, Reol noget helt andet efter min mening og slet ikke noget jeg ku' drømme om at kalde mit barn. Det jeg i bund og grund vil sige er, at jeg synes der er meget stor forskel på alle de "specielle (skøre) navne"
Ved ikke helt om jeg kan være med på den her min søn hedder jo Birk, hvilket også er lidt specielt. Han går i Steiner børnehave så der er mange med forskellige sjove navne
Og faktisk synes jeg godt om navne såsom Sne, Sol, Rose, Anemone, Falke, Alf osv.
Til gengæld er navne såsom Bord, Stol, Reol noget helt andet efter min mening og slet ikke noget jeg ku' drømme om at kalde mit barn.
Det jeg i bund og grund vil sige er, at jeg synes der er meget stor forskel på alle de "specielle (skøre) navne"
jeg er helt vild med Anemone...sikken et pænt navn (birk er også pænt)
Nadia&Daniel skriver: Har oplevet: Vibe Ariel (en ung mand) Py
Har oplevet:
Vibe
Ariel (en ung mand)
Py
Hahaha! Som om, at det ikke er nok, at man deler navn med en disneyprinsesse, som har fiskehale, så er man også en MAND, som deler navn med en disneyprinsesse!
Har selv i jagten på navne også kigget på nogle af de der helt mærkelige nogle, og i den forbindelse er jeg faldet over denne artikel:
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/08/10/094422.htm
Nogle af dem kunne jeg være okay med, men Altan? Seriøst?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128