De skøreste navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2014

Bb2015

Nadia&Daniel skriver:

Har oplevet:

Vibe

Ariel (en ung mand)

Py

Min kærestes faster hedder Vibe, og jeg synes det er SÅ smukt! 
Men før jeg mødte ham kendte jeg det heller ikke og måtte nok lige høre det udtalt nogle gange før jeg fik det ordenligt med, men synes det er flot. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

Klumpe-dumpe

MHB skriver:

Jeg synes navne som Bror, Søster, Og, Puma,  Ninja, Ups og Nitte er ret sære. Men der ud over synes jeg også navnet Malucca,  som jo for de fleste er ganske fint,  er skørt fordi det på portugisisk betyder skør/sindsyg  

Nu er min Malucca også ganske skør, så det passer rigtig godt til hende 

derud over er der mange "sjove" navne, men hvis man skulle tage højde for hvad de betyder i andre lande, så er det da lidt svært at finde et navn. 

Anmeld

20. november 2014

Kay

Mor og meget mere skriver:

Ekspert i mave/tarmproblemer! Fnis. 

Anmeld

20. november 2014

Marts<3

I min søns vuggestue gik der en dreng der hed Flint Ali(han var pære dansk) 

det gjorde ikke noget godt for ham, at stort det alt hans tøj var arvet fra en kusine... 

Men MEGA sød dreng, der altid gik i pigetøj og altid med et stort smil på læben... 

Anmeld

20. november 2014

Rockertand

Jeg bruger ret meget af min tid i sundhedssystemet og er derfor arbejdsskadet, men når jeg så ser navne som Dolores, Dexter/Dextra og Melena, så tænker jeg - så brug da lige 2 minutter på at Google navne inden I beslutter jer, man kan da i det mindste undersøge, hvad de betyder eller ligger meget tæt op ad.

Hvad skete der f.eks. i hovedet på de forældre, der søgte om navnet Anus????....

Anmeld

20. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MHB skriver:

Vi har em nabo der hedder Yoyo! Hun er også fra et eller andet sted i Asien, men det er nu alligevel også et temmelig specielt navn  

Hihi - det er altså lidt sjovt

Anmeld

20. november 2014

LilleSpir

Kaos og Alarm 

Anmeld

20. november 2014

tarkoflen

Nitte topper simpelthen min liste over mærkelige navne som man ikke burde kunne døbe sit barn! Det er direkte ondskabsfuldt  Piklas er heller ikke ok! Lad nu være med at kalde dit stakkels barn for noget som udstråler så meget negativitet 

Men jeg er nok også lidt konservativ når det kommer til navne 

Anmeld

20. november 2014

Pinkrose

Jeg mødte for et par år siden, en kvinde på ca 19 år , som hed lillemor, spurgte om navnet, og det var altså det hun rigtigt hed. 

Det er nok det mærkeligste navn til især et barn jeg har hørt

Anmeld

20. november 2014

EAF

Navne som Vim pg Pim er helt almindelige i Holland  

Jovist, det er jeg klar over  Men det at min første indskydelse når jeg hørte hende kalde på sin dreng var vasketøj og skyllemiddel såeh... og de var ikke fra Holland 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.