Hvad kan jeg/vi få ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2014

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Mit indlæg var, som en anden også påpeger, ment med henblik på det barn, du er gravid med nu. 

Jeg baserer mit svar angående, at barnets interesse er, at mor og far bor sammen (når de er kærester) udfra dine egne indlæg - bla

"Okay, tak for dine svar, vi vil gøre det der er økonomisk bedst self så det hele kan løbe rundt, lige nu bor vi ikke sammen "

Og et andet, hvor der står "hvis vi flytter sammen" - korrekt mig gerne hvis jeg har misforstået, men udfra de indlæg lyder det meget som om, at du ikke vil flytte sammen med din kæreste - og altså give dit ufødte barn familierammer selvom du er sammen med faderen - hvis det ikke kan betale sig økonomisk. Det synes jeg er egoistisk overfor barnet. 

Du er velkommen til at blive sur alt det, du vil, men sagen er, at du har oprettet en tråd om, hvordan du kan få flest penge muligt af staten, på et offentligt debatforum. Du må forvente, at ikke alle sidder og klapper i hænderne over, at du måske af taktiske årsager ikke vil flytte sammen med din kæreste, så du dermed kan få flere skatteyderbetalte kroner til dig selv. 

Det har jeg aldrig nogle sinde sagt, nu er der bare nogle grunde til at vi ikke kan flytte sammen, blandt andet økonomisk, vi bor begge for os selv. Vi vil gøre det der er bedst for barnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2014

migxher

Man kan sagtens få et barn sammen, være kærester, men bo hver for sig. Drt kommer jo an på hvordan man hver i sær kan få det til at hænge sammen. Jeg kender i hvert fald et par der bor hver for sig men har barn og er kærester. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.