Hvad kan jeg/vi få ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2014

ESV

Anonym skriver:

Okay vi var bare bange for jeg ville ryge rigtig meget ned, hvis vi nu flyttede sammen, derfor ville jeg lige høre Hvordan og hvorledes først

Burde man ikke overveje sådan noget med økonomi inden man sætter børn i verden??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Burde man ikke overveje sådan noget med økonomi inden man sætter børn i verden??

Som skrevet så kom graviditeten som et chok, lægen mente Heller ikke jeg var gravid

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Måske står hun uden uddanelse, eller er parat til aktivering af en art. Hvis hendes barn ikke bor ved hende, er hun måske ikke under kategorien forsøger. Det kunne være en grund. 

Jeg står som enlig forsørger nu

Anmeld

21. november 2014

Anitta J

Wik skriver:

Måske står hun uden uddanelse, eller er parat til aktivering af en art. Hvis hendes barn ikke bor ved hende, er hun måske ikke under kategorien forsøger. Det kunne være en grund. 

jeg har heller ingen uddannelse og var også uddannelsesparat indtil jeg blev sygemeldt på grund af gener i graviditeten.

Men ja der kan så være mange grunde

Anmeld

21. november 2014

Carina:-)

Anonym skriver:

Jeg står som enlig forsørger nu

Hvordan kan du stå som enlig forsørger med et anbragt barn?

Du forsørger hende jo ikke ,det er der andre der sørger for ....Mit barnebarn er i pleje hos mig ,og min svigerdatter får hverken børnepenge eller forsørger tillæg - ?

Anmeld

21. november 2014

ErDetSnartNU

Er det ikke ret synd for dit barn, hvis det ikke har både mor og far hos sig, bare fordi mor vil have så mange penge som muligt? Jeg tænker, at det da i hvert fald ikke er i barnets interesse 

Anmeld

21. november 2014

Nystart

Carina:-) skriver:

Hvordan kan du stå som enlig forsørger med et anbragt barn?

Du forsørger hende jo ikke ,det er der andre der sørger for ....Mit barnebarn er i pleje hos mig ,og min svigerdatter får hverken børnepenge eller forsørger tillæg - ?

Det fantastiske system vi har gør at så længe du er på kontanthjælp og har et barn om du ser det eller ej så får du forsørger sats 

Anmeld

21. november 2014

Anonym trådstarter

Er det ikke ret synd for dit barn, hvis det ikke har både mor og far hos sig, bare fordi mor vil have så mange penge som muligt? Jeg tænker, at det da i hvert fald ikke er i barnets interesse 

Synes lige vi stopper her! Har ALDRIG sagt jeg vil have så mange penge som muligt ? Tror du helt seriøst jeg kun får børn for pengenes skyld? Så havde jeg da mange flere. Ej men Undskyld gider jeg virkelig ikke høre på!!  Min datters far har droppet kontakten til hende lige fra graviditeten, og nu er jeg gravid igen, og har hørt så meget forskelligt om hvad satsen er med et barn og så et kommende barn, derfor spør jeg for at blive klogere!

Så vær venlig og drop det, og tro alt muligt om mig, jeg får hverken børnepenge og diverse tilskud. Elsker min datter over alt på jorden og har også spurgt kommunen om det kan passe jeg skal have som forsørger, og det skal jeg så længe jeg står som mor. 

Så hvis du ikke her noget fornuftigt og komme med, så hold dig fra min tråd

Anmeld

21. november 2014

hesøth

Anonym skriver:

Synes lige vi stopper her! Har ALDRIG sagt jeg vil have så mange penge som muligt ? Tror du helt seriøst jeg kun får børn for pengenes skyld? Så havde jeg da mange flere. Ej men Undskyld gider jeg virkelig ikke høre på!!  Min datters far har droppet kontakten til hende lige fra graviditeten, og nu er jeg gravid igen, og har hørt så meget forskelligt om hvad satsen er med et barn og så et kommende barn, derfor spør jeg for at blive klogere!

Så vær venlig og drop det, og tro alt muligt om mig, jeg får hverken børnepenge og diverse tilskud. Elsker min datter over alt på jorden og har også spurgt kommunen om det kan passe jeg skal have som forsørger, og det skal jeg så længe jeg står som mor. 

Tror der blev ment mth til det nye barn.

Altså at det var bedre at du flyttede sammen med kæresten, så I var sammen om barnet - uanset om tilskuddene måske blev lidt mindre.

Anmeld

21. november 2014

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Mit indlæg var, som en anden også påpeger, ment med henblik på det barn, du er gravid med nu. 

Jeg baserer mit svar angående, at barnets interesse er, at mor og far bor sammen (når de er kærester) udfra dine egne indlæg - bla

"Okay, tak for dine svar, vi vil gøre det der er økonomisk bedst self så det hele kan løbe rundt, lige nu bor vi ikke sammen "

Og et andet, hvor der står "hvis vi flytter sammen" - korrekt mig gerne hvis jeg har misforstået, men udfra de indlæg lyder det meget som om, at du ikke vil flytte sammen med din kæreste - og altså give dit ufødte barn familierammer selvom du er sammen med faderen - hvis det ikke kan betale sig økonomisk. Det synes jeg er egoistisk overfor barnet. 

Du er velkommen til at blive sur alt det, du vil, men sagen er, at du har oprettet en tråd om, hvordan du kan få flest penge muligt af staten, på et offentligt debatforum. Du må forvente, at ikke alle sidder og klapper i hænderne over, at du måske af taktiske årsager ikke vil flytte sammen med din kæreste, så du dermed kan få flere skatteyderbetalte kroner til dig selv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.