Anonym skriver:
Synes lige vi stopper her! Har ALDRIG sagt jeg vil have så mange penge som muligt ? Tror du helt seriøst jeg kun får børn for pengenes skyld? Så havde jeg da mange flere. Ej men Undskyld gider jeg virkelig ikke høre på!!
Min datters far har droppet kontakten til hende lige fra graviditeten, og nu er jeg gravid igen, og har hørt så meget forskelligt om hvad satsen er med et barn og så et kommende barn, derfor spør jeg for at blive klogere!
Så vær venlig og drop det, og tro alt muligt om mig, jeg får hverken børnepenge og diverse tilskud. Elsker min datter over alt på jorden og har også spurgt kommunen om det kan passe jeg skal have som forsørger, og det skal jeg så længe jeg står som mor.
Så hvis du ikke her noget fornuftigt og komme med, så hold dig fra min tråd
Mit indlæg var, som en anden også påpeger, ment med henblik på det barn, du er gravid med nu.
Jeg baserer mit svar angående, at barnets interesse er, at mor og far bor sammen (når de er kærester) udfra dine egne indlæg - bla
"Okay, tak for dine svar, vi vil gøre det der er økonomisk bedst self så det hele kan løbe rundt, lige nu bor vi ikke sammen
"
Og et andet, hvor der står "hvis vi flytter sammen" - korrekt mig gerne hvis jeg har misforstået, men udfra de indlæg lyder det meget som om, at du ikke vil flytte sammen med din kæreste - og altså give dit ufødte barn familierammer selvom du er sammen med faderen - hvis det ikke kan betale sig økonomisk. Det synes jeg er egoistisk overfor barnet.
Du er velkommen til at blive sur alt det, du vil, men sagen er, at du har oprettet en tråd om, hvordan du kan få flest penge muligt af staten, på et offentligt debatforum. Du må forvente, at ikke alle sidder og klapper i hænderne over, at du måske af taktiske årsager ikke vil flytte sammen med din kæreste, så du dermed kan få flere skatteyderbetalte kroner til dig selv.